[Showcase] La Défense (Parijs)

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 10:11
Deze foto heb ik vorige week gemaakt in Parijs. En ik heb het gevoel dat hij het wel waard is om gezien te worden (ben er trots op ;) ). Dus daarom laat ik hem eventjes aan jullie zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.boos.cistron.nl/ladefense.jpg

(Hij is gemaakt met een cannon A70, sluitertijd 15sec, ISO50, en diafragma op 8.0 geloof ik.)

[ Voor 1% gewijzigd door wij op 13-05-2004 18:59 . Reden: smilie toegevoegd ]

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-01 21:19

shameblaster

BB4E^Cons

wij schreef op 13 mei 2004 @ 18:58:
Deze foto heb ik vorige week gemaakt in Parijs. En ik heb het gevoel dat hij het wel waard is om gezien te worden (ben er trots op;)). Dus daarom laat ik hem eventjes aan jullie zien.

[afbeelding]

(Hij is gemaakt met een cannon A70, sluitertijd 15sec, ISO50, en diafragma op 8.0 geloof ik.)
Uit de faq:

• Showcases van foto-series zijn toegestaan. Het mag natuurlijk in een centraal verzameltopic, maar als je vindt dat je serie een eigen topic verdient, dan kan dat ook.

Cons:::BB4E

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Er is 1 foto en meer niet? Had eigenlijk meer verwacht bij een showcase :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:39

UTM

Idd erg mooi :) Maar heb je niet meer foto's? Om nu een topic te openen voor een foto (die wel errug mooi is :9) is wat zonde. Zet er gewoon wat meer foto's bij joh :)

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 10:11
shameblaster schreef op 13 mei 2004 @ 18:59:
[...]

Uit de faq:

• Showcases van foto-series zijn toegestaan. Het mag natuurlijk in een centraal verzameltopic, maar als je vindt dat je serie een eigen topic verdient, dan kan dat ook.
Ja ik was van plan om meer foto's te posten, maar dit is eigenlijk de enigste die ik de moeite waard vind, de rest zijn gewoon vakantie shotjes...

Ik hoop dat er niet direct een slotje opkomt :)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:15
Ik vind 'm wel goed gelukt, maar die rode letters eronder simpelweg verschrikkelijk lelijk... :/
Verder doet het mij ook niet echt wat, qua compositie. Maar zeker een goed gelukt nachtshot.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:41

Acid_Burn

uhuh

Qua belichting is ie mooi gelukt. Alleen jammer dat ie scheef is.. Ik krijg nu het idee rechts uit de foto te vallen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Een nacht foto heeft altijd iets speciaals zeker omdat je het gevoel hebt meer te zien dan dat je zag toen je hem maakte, maar voor een goede foto is meer nodig zoals compositie.
Als je nu door te croppen de foto a rechtzet en b het zwarte deel onderaan de foto weghaalt zal je zien dat hij echt vooruit gaat. Bedenk wel een goede foto maak je en hij wordt uitstekend door nabewerking, tegenwoordig doen we dit digitaal vroeger deed je hetzelfde in de donkere kamer.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Wat mij betreft gooi je 'm hierbij:
[rml][ verzamel] Nachtfoto's[/rml]
:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.