Goede DVD afspeel software

Pagina: 1
Acties:

• esox-oc
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb sinds een tijdje een 5.1 dolby digital set en nou zou het natuurlijk leuk zijn als ik ook dvd's in dolby digital kan beleven, ik heb PowerDVD (zat toen bij dvdspeler) maar daar kun je niet dolby digital mee horen tenzij je zo'n software pakket van $25 download waar ik natuurlijk geen trek in heb, dus wat ik zoek is software voor dvd's af te spelen, gratis, en dolby digital ondersteunt.
Ik heb al gegoogle'd maar dat leverde geen software op met dolby digital ondersteunt, op GoT zelf kon ik ook niet veel vinden.
ik hoop dat mijn vraag terecht is in dit onderwerp, zoniet sorry.

http://specs.tweak.to/10443

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Intervideo WinCinema van Intervideo? Voor zover ik weet kan je daarmee DVD's kijken met Dolby Digital geluid.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Ik weet niet of het ook precies ondersteunt wat je wilt, maar VideoLAN Player kan wel heel veel formaten ondersteunen, iig wel DTS en multi-channel. Dus denk dat het wel moet gaan lukken.

Kijk hier maar eens: http://www.videolan.org/vlc/features.html

@AtleX: is dat echt gratis, zoals de TS graag wil? Weet niet hoe het precies zit, maar voor WinDVD, de bekende dvd software van intervideo, moet je toch echt betalen..

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bij veel grafische kaarten wordt het tegenwoordig meegeleverd. Ik weet niet hoe recent de computer van de TS is maar de kans bestaat dat hij het programma al heeft liggen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• esox-oc
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb wel winDVD bij mijn 9600 pro gekregen maar, als ik dan op audio configuratie klik dan zegt hij bij deze versie van winDVD is alleen maar stereo beschikbaar bla bla

http://specs.tweak.to/10443

Verwijderd

Tsja de nieuwste versies van powerdvd ondersteunen idd wel dts 5.1, ik weet niet hoeveel die versie echter in de winkel kost, maar 25 eurotjes is inderdaad wel prijzig ja...

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:55
Misschien dat FusionSoft DVD wat voor je is? Ik heb het zelf altijd gebruikt en was er redelijk tevreden over. Nu gebruik ik het programma wat ik bij mijn videokaart gekregen heb (Ati). Het enige voordeel van dat programma is dat het goed werkt met mijn Remote wonder, maar verder vind ik het nogal een buggy programma

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

esox-oc schreef op 14 mei 2004 @ 14:18:
ik heb wel winDVD bij mijn 9600 pro gekregen maar, als ik dan op audio configuratie klik dan zegt hij bij deze versie van winDVD is alleen maar stereo beschikbaar bla bla
De versies die meegeleverd worden zijn vaak ondersteunen vaak alleen 2.1 geluid. Je moet andere versies van het paket kopen om ook 5.1, DTS etc. te krijgen.

Had voor €20 bv een 5.1 versie van PowerDVD Standaard, in meegeleverde PowerDVD werd alleen 2.1 ondersteunt.
Pagina: 1