Met of zonder mayonaise?
Flash.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Hmm, je zult daar wel een plugin voor moeten maken denk ik, lijkt me niet gewenst dat een standaard flash ding mijn microfoon kan activeren.
Flash kan dat volgens mij wel.. Waarschijnlijk zul je wel zelf eerst toestemming moeten geven. (in de properties van een Flashmovie kun je toch ook zoiets instellen).
Probleem is dan nog dat je het op de server moet krijgen en aangezien je geen multipart/form-data forms kunt versturen vanuit Flash wordt dat erg lastig
Denk dat je dan toch op ActiveX/Java terecht komt wat je zelf zal moeten ontwikkelen of even moet zoeken op internet (anders wordt het dus een scriptrequest
).
Probleem is dan nog dat je het op de server moet krijgen en aangezien je geen multipart/form-data forms kunt versturen vanuit Flash wordt dat erg lastig
Denk dat je dan toch op ActiveX/Java terecht komt wat je zelf zal moeten ontwikkelen of even moet zoeken op internet (anders wordt het dus een scriptrequest
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2004 18:21 ]
Dit was niet bedoeld als scriptrequest... het is voor mijn afstudeeropdracht en wil het *juist* het zelfs helemaal zelf maken...Denk dat je dan toch op ActiveX/Java terecht komt wat je zelf zal moeten ontwikkelen of even moet zoeken op internet (anders wordt het dus een scriptrequest ).
anyway, thnx iedereen voor jullie schijnen van jullie lichten... ActiveX zal het wel worden dus....
Met of zonder mayonaise?
Ik heb een keer een flash-webcam ding meegemaakt, met B-Top en OzBoz geloof ik, met voice en beeld.. was met flash communication server geloof ik, dus het moet best kunnen...
Een goed voorbeeld: www.collab.nl
Dit is gedaan met Flash Communication Server. Ik weet niet precies hoeveel geld je er aan uit wilt geven, maar die hosting die FCS ondersteunen kunnen behoorlijk duur zijn. Misschien is zelf hosten van een FCS een optie. Echt een veel beter alternatief dan flash is er denk ik niet. Flash is tenminste op veel pc's te vinden en met FCS kun je dat mooi combineren.
Dit is gedaan met Flash Communication Server. Ik weet niet precies hoeveel geld je er aan uit wilt geven, maar die hosting die FCS ondersteunen kunnen behoorlijk duur zijn. Misschien is zelf hosten van een FCS een optie. Echt een veel beter alternatief dan flash is er denk ik niet. Flash is tenminste op veel pc's te vinden en met FCS kun je dat mooi combineren.
[ Voor 5% gewijzigd door Jorick op 14-05-2004 00:05 ]
Pagina: 1