.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:27 ]
Ik denk niet dat je bij XS4ALL een catch -all domein hebt, waarbij je op computernaam.xs4all.nl ontelbaar subdomeinen kunt aanmakenVerwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 07:47:
[...]
damn, weer zo;n kort antwoord. Waar staat dat dan?
Edit: ik heb hostheaders gevonden. Uitleg staat op: http://www.iisanswers.com/Top10FAQ/t10-hostheaders.htm
Ik ga dat eens even proberen!
Wat ik me wel afvraag is of dit echt het middel is om een sub-subdomein aan te maken op mijn xxx.xs4all.nl hostnamen. Kan ik hiermee bijvoorbeeld eMule.xxx.xs4all.nl laten forwarden naar mijn eMule PC? En is dat dan van buiten af zo te bereiken?
Is het erg als ik om wat langer kommentaar vraag? Ik heb met IIS nog niet zo heel veel gedaan, zeker niet de geavanceerdere dingen.
Verwijderd
Verwijderd
-------
Verwijderd
Verwijderd
zo werkt dns totaal niet.Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 13:05:
verschillende poortjes is geen optie omdat ik ook vanachter een firewall er bij wil kunnen. Dus alles op poort 80.
Subdirs in de trand van xxx.xs4all.nl/eMule zou een prima alternatief zijn. Daar had ik al aangedacht. Maar die subsubdomeinen vindt ik mooier en tevens zit daar een groter leer-effect aan. Echter als dat niet mogelijk is vanwege DNS entries bij xs4all dan houdt dat natuurlijk wel snel op. Ik dacht echter dat dat DNS gebeuren automatisch goed zou gaan. Hij zou mijn computer toch moeten vragen wie de host eMule of webmail is? Wat meer details over dit process zou ik op prijs stellen!
Verwijderd