Toon posts:

[Win9x] installatie hangt *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag ik heb bij een kennis een pc geformateerd en daarna windows opnieuw geprobeert te instaleren en dan krijg je het Windows setup scherm gaat ie scannnen is ie bij de 100 % en dan kapt ie ermee slaat alles vast.
Deze Windows heb ik geprobeert:

- Me
- 98 SE
- Andere Me Cd

En overal hetzelfde wat is er verkkerdd wie weet het ???

alvast bedankt!!!

greetzz marrucc

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Euhh je hebt nu precies hetzelfde topic als zonet aangemaakt. Had je die sluitmessage nog gelezen :?

En heb je nog meer info? Heb je originele CD's?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 19:03
Hmm niet echt zinnig dit zo? ik neem aan dat je de reply van de moderator in je andere topic gelezen hebt? Bovendien 2 topics openen voor hetzelfde een beetje onhandig.

offtopic:
doe wat aan je zinopbouw!!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:00
check het geugen eens met memtest. Erg vaak is het dat (tenminste bij mij dan).

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Heeft een van mijn PCs ook. Gewoon ff 5 minuten wachten (serieus) en dan gaat ie vanzelf door.. Irritant, maar meer ook niet.

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

marrucc, welkom op GoT :)

Ik geloof dat je een deel van blaataaps in "windows" z'n opmerking bent vergeten ;)

Nog steeds kunnen we erg weinig met deze vraag. Wat voor hardware, is alles hardwarematig goed? Hielp Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en wat waren de resultaten van tips zoals hier te vinden? Er is al gruwelijk veel info op GoT te vinden, gebruik het even ;)

Je bent nog nieuw dus je wist het misschien nog niet, maar hier verwachten we heel wat van iemand die een topic start. Lees daarom FAQ Forumgedrag en enig relevant sticky topic (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) even door voor je een volgend topic opent, dan pas wordt het interessant en handig om op GoT een vraag te stellen - al staat er niets in de policy dat niet eigenlijk vanzelf spreekt :)

Ondertiussen pas ik ook je topictitel even aan zodat het iets zegt over je vraag. Dat het om windows gaat wisten we al, anders stond het niet in Windows Operating Systems ;)
Dus '-windows fout-' ==> '[Win9x] installatie hangt'

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Probeer eens de optie Virus warning op te zoeken in je bios. Als je die uit zet, lukt het dan wel ?

4015Wp west (Dordrecht)

Pagina: 1