Breek je nek voorzichtig
Ik denk zelf over de FPS 2000 van Cambridge Soundworks/Creative (ook op zo'n terratec). De fps 1500 zou binnen jouw budget vallen.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
De FPS serie van Cambridge Soundworks (of Creative, net hoe je het noemen wilt) geven heel goed geluid voor hun prijs. En de FPS1800 ziet er ook nog cool uit 
Verder heb je een goede aan de Labtec 2514, de Labtec Arena 515 schijnt ook wel okee te zijn (zelf nooit gehoord of gezien) en voor de rest heb je het wel gehad tot 200 gulden.
Oh ja; A3D met een goede koptelefoon is VEEEEEEEEEEL kewler.
Verder heb je een goede aan de Labtec 2514, de Labtec Arena 515 schijnt ook wel okee te zijn (zelf nooit gehoord of gezien) en voor de rest heb je het wel gehad tot 200 gulden.
Oh ja; A3D met een goede koptelefoon is VEEEEEEEEEEL kewler.
Geef mij maar een Warsteiner.
hee! laat mij daar toevallig ook net naar op zoek zijn! Zit er veel verschil in de FPS1000 en FPS1500? en zijn die dingen met 4 boxen en een subwoofer?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Alleen jammer dat de fps 1800 niet in pricewatch voorkomtOp woensdag 20 december 2000 12:14 schreef Knakker het volgende:
...
de FPS1800 ziet er ook nog cool uit
...
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Ja wat zijn de verschillen/voordelen van de genoemde setjes, en de prijs?
zijn die 4 boxies en woofer? hoeveel watten?
alvast bedankt
merk je dan een groot verschil tussen boxen en kopfoon met a3d?
zijn die 4 boxies en woofer? hoeveel watten?
alvast bedankt
merk je dan een groot verschil tussen boxen en kopfoon met a3d?
Breek je nek voorzichtig
Pyropath, ff over die koptelefoon: Een koptelefoon het geluid veel preciezer geplaatst kan worden; om met boxen hetzelfde effect te krijgen móeten de boxen in een vierkant staan en moet jij precies in het snijpunt van de lichaamsdiagonalen zitten. A3D is in eerste instantie ook ontwikkeld voor een 2-speaker setup.
Bovendien hoor je met een goede koptelefoon veel meer....
Om ff een extreem voorbeeld te geven: Ik speel veel Counterstrike, en ik had eerst een paar 80 watt PMPO boxjes
, maar nu luister ik door een Sennheiser koptelefoon van teveel pegels...Ik frag nu ongeveer 2x zoveel
Bovendien hoor je met een goede koptelefoon veel meer....
Om ff een extreem voorbeeld te geven: Ik speel veel Counterstrike, en ik had eerst een paar 80 watt PMPO boxjes
Geef mij maar een Warsteiner.
heb de FPS 2000 voor 220,- gekocht (ik kreeg 100,- terug van creative)Op woensdag 20 december 2000 12:14 schreef nitenite het volgende:
Ik denk zelf over de FPS 2000 van Cambridge Soundworks/Creative (ook op zo'n terratec). De fps 1500 zou binnen jouw budget vallen.
vette goede set hoor!!
Neem de Labtec LCS 2514 boxen, ik zat namelijk eerst ook te piekeren om die FPS te nemen maar kwam er achter dat die Labtec wel ff wat mooiere kwaliteit sound heeft en ze zijn niet eens duur... 175,- 
Subwoover + 4 boxjes
Subwoover + 4 boxjes
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Die tweeters van die labtec zijn maar 5W rms, dat vindt ik wel wat weinig. Heb voor mijn oude pc een 2 speaker philips setje van 7.5W rms per speaker en dat wordt wat schel als ik uhm een beetje hard draai.
Pagina: 1