heb de camera in cd-romland.. lekker dicht bij en niet duurder als het verdere alternate... 372 euro met dockingstation en 256MB SD
na wat prullen (1e digitale camera) en een nieuwe firmware werkt alles goed, mooie software, NL handleiding, NL software, lekker easy
leuk gebruiksvriendelijk geheel (maar vergeet die firmware update niet

)
kwaliteit van foto's weet ik geen fuck van
zal er binnenkort wel eens een paar tonen, dan moeten jullie het maar zeggen
maar ik had nog een vraagje over de Lithiumionbatterij van deze camera
ik heb het dockingstation, en als ik foto's van de camera op de pc wil zetten prik ik gewoon de camera in het dockingstation en druk ik op een knopje om te foto's over te brengen
nu begint het dockingstation ook onmiddellijk de batterij in de camera op te laden
het gebeurt wel eens dat ik gewoon de foto's erop zet en een minuut later de camera er al terug uithaal (en ik de batterij dus niet helemaal laat opladen)
ook als ik het stopcontact van het dockingstation even uit trek, en ergens anders (bij de tv bv) terug insteek, dan begint de batterij in het oplaadvakje in het dockingstation ook weer ff op te laden
ik vraag me af of al die korte oplaadtijden wel goed zijn voor die batterij?
is het misschien beter de 2e batterij in het dockingstation elders te bewaren? of is het beter die gewoon in het dockingstation te bewaren zodat ze af en toe bijgevuld wordt zonder dat ze eigelijk gebruikt is?
en is het beter om de batterij even uit de camera te halen als ik gewoon de foto's wil af halen en hem er onmiddellijk terug uithaal? of kan het geen kwaad dat ie even een klein minuutje bijlaad zonder hem helemaal op te laden?