Beste allemaal,
Ik heb een probleem bij het bovenstaande formulier dat ik heb gemaakt, maar ik zal eerst even wat info geven.
Op school heb ik een project gekregen waarbij we uiteindelijk een database moeten bouwen.
In deze database zitten een viertal tabellen, te weten: "Klant", "Assortiment", "Offerte" en "Factuur". Het formulier dat je hierboven ziet is om een Offerte mee te maken voor een klant.
Ik heb dit formulier gebaseert op een query, deze query bevat een aantal velden uit mijn tabel Klant, Assortiment en uit Offerte.
Het formulier op zich klopt helemaal op één ding na, namelijk het feit dat ik nu maar één artikel kan selecteren op deze offerte en ik moet hier meerdere artikelen kunnen selecteren. Uiteindelijk moet ik dan totaal bedragen e.d. krijgen.
het probleem is nu dat ik het niet voor elkaar krijg om hier meerdere velden te krijgen waar iik artikelen kan selecteren. Als ik namelijk dezelfde velden toevoeg, en ik vul er één in, dan worden ook de andere velden met precies dezelfde gegevens gevult.
Ook het meerdere keren toevoegen van deze velden in de query helpt niets en ik heb ook geprobeert om met een subformulier dit voor elkaar te krijgen, maar dat lukt me ook niet echt best.
Het is de bedoeling dat dit ook afgedrukt kan worden in een rapport.
Wie heeft een oplossing voor me??
Alvast hartelijk bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 16:22 ]