Toon posts:

Gezocht: Winkel met 0 dode pixel garantie

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net alle (nou ja, heel veel) discussies over TFT schermen en dode pixels doorgelopen en ik kon weinig vinden over wélke winkels er nu zo'n 0 dode pixel garantie verkopen.
Ik weet dat veel mensen 't er niet mee eens zijn dat je daar voor moet betalen, maar als ik zoveel geld uit geef voor een Samsung 172X wil ik wel zeker weten dat ik een perfect schermpje zonder ook maar één dode (sub)pixel heb. Desnoods maar met bijbetaling.

Ik heb intussen de volgende winkels gevonden die zo'n garantie geven:

informatique (www.informatique.nl) vraagt 25 euro voor een 17" scherm
4launch (www.4launch.nl) vraagt 55 euro voor een 17"scherm
Salland automatisering (www.sallandautomatisering.nl) vraagt 55 euro.

Wie heeft er meer?

Verwijderd

PC Vergelijk
Treft u binnen 14 dagen na levering een dode pixel (of subpixel) aan in een straal van 10 cm van het midden, dan dient u contact met ons op te nemen. Nadat u van ons een bevestiging heeft ontvangen, kunt u het scherm terug sturen (op eigen kosten) naar het door ons opgegeven adres.
Niet helemaal dus...

Ik weet wel dat je bij Norrod bij het vinden van een dode pixel het scherm/laptop om mag ruilen voor een nieuw exemplaar. Dit is wanneer je het scherm via internet besteld en wanneer je het in de winkel koopt :)

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 15:49 ]

Verwijderd

computerland doet het ook zag ik laatst.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Winkel die zo'n garantie geven zou ik sowieso niet vertrouwen als je er een zonder garantie koopt, ze moeten die schermen met dooie pixels toch ergerns kwijt he...

Zolang de fabrikant er geen garantie op geeft is nooit fijn om zo'n scherm aan te schaffen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:44
Mycom (in Amersfoort in elk geval). Ben wel drie keer teruggeweest voor een perfecte monitor. 2x een iiyama en uiteindelijk is het een Philips geworden (die laatste hebben we in de winkel geinspecteerd). Kostte me niets behalve reistijd en benzine.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Mediamarkt ook, wat je ook koopt, binnen 14 dagen mag je het ruilen..

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:15

Wallie

Herr

Pc Vergelijk Upgrade naar dekking volledig scherm, voor 25 euro (ongeacht grootte van het scherm).

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-07 11:45
ELKE Winkel die een "Niet-goed-geld-terug" regeling heeft moet hem terugnemen als jij niet tevreden bent.

De winkels die in ieder geval zo'n regeling kennen EN waar ik goede ervaring met terugbrengen heb:

Mediamarkt (defecte subpixel op lcd van digicam, dit kon voorkomen volgens het boekje van canon, mediamarkt nam hem zonder gezeur terug)

Paradigit (17 inch iiyama tft met 1 defecte subpixel) werd zonder gezeur omgeruild, ze keken zelfs of de nieuwe helemaal goed was.

ALDI (Een collega kocht daar een 17inch tft met een defecte subpixel. Terugbrengen zonder opgaaf van reden mag altijd bij aldi. En dan koop je meteen weer een nieuwe. Al zullen ze hem daar niet even voor je testen)

MAW ik zou NOOIT betalen voor een pixelgarantie!

Alledrie deze bovenstaande winkels zijn regelmatig concurrerend met webwinkels qua prijs, zeker als je verzendkosten en risico's meeneemt in de overweging.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:23

Pubbert

random gestoord

Computerland voor 25 euro :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
Dynabyte Den Haag .. Zonder gezeur en Gratis. Hier heb je gewoon recht op als consument

[ Voor 84% gewijzigd door Amien90 op 13-05-2004 16:21 ]

Verwijderd

Al genoemd: MyCom. 8 dagen niet goed, geld terug. Vallen defecte pixels ook onder.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:05
MisTraller schreef op 13 mei 2004 @ 16:12:

MAW ik zou NOOIT betalen voor een pixelgarantie!
Het probleem is, sommige mensen willen een goed scherm als je er500 euro voor neer lapt. En er zijn zaken die er niet moeilijk overdoen. Maar heel vaak, als je het terug brengt en je wilt een nieuw scherm. Zullen ze toch zeggen, meneer dit scherm is gebruikt dus levert het ons minder op. Aangezien de doos geopend is.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-07 11:45
Termi schreef op 13 mei 2004 @ 19:32:
[...]

Het probleem is, sommige mensen willen een goed scherm als je er500 euro voor neer lapt. En er zijn zaken die er niet moeilijk overdoen. Maar heel vaak, als je het terug brengt en je wilt een nieuw scherm. Zullen ze toch zeggen, meneer dit scherm is gebruikt dus levert het ons minder op. Aangezien de doos geopend is.
True, maar volgens mij snap je mijn verhaal niet.
Als een winkel een regel heeft waarbij je het produkt mag terugbrengen als hetje niet bevalt, dan breng je het toch terug, want een kapotte pixel vind niemand mooi! En dat kost je geen eurocent extra. Dat is niet "niet moeilijk doen" dat is de winkel aan zijn eigen voorwaarden houden. En dat gaat in de alle zaken die ik noemde probleemloos.
Ik heb 2 schermen tegelijk gekocht bij paradigit, JUIST daar omdat je zonder reden iets mag retourneren. (430 euro p/stuk)
Hiervan was er eentje niet 100%. En dat was geen probleem, omdat de medewerker in kwestie op de hoogte was van de winkelvoorwaarden.

In feite ruil je het ding dan niet om. Je brengt hem terug en ontvangt je geld terug omdat je niet tevreden bent met het geleverde, en koopt direct een nieuwe.

[ Voor 15% gewijzigd door Mistraller op 13-05-2004 20:05 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Verwijderd

CTX geeft een jaar dode-pixel garantie op al zijn TFT's
Pagina: 1