Ik heb een tijdje terug 2 etech AP's gekocht (801.11b) Een voor een vriend, 1 voor mij. Mijn accesspoint ging echter meteen kapot. Na een RMA procedure heb ik deze week me AP weer terug gekregen. Nu heb ik echter het volgende probleem:
Wanneer ik enige vorm van beveiliging aanzet werkt het gewoon niet meer met mijn laptop. De laptop van die vriend werkt wel op mijn accesspoint, dus die is in orde. Zonder beveiliging werkt het met mijn laptop ook gewoon, maar dit is natuurlijk geen gewensde situatie.
Kenmerk is dat mijn laptop wel pakketjes verstuurt, maar er 0 ontvangt.
Ik heb de volgende apparatuur:
Avaya silver card 801.11b ( driver 7.62 (28-06-2002) helaas geen nieuwere kunnen vinden)
etech accesspoint 801.11b (firmware 1.98)
compaq presario 700EA met als cardbus controller de TI PCI1410 (waar ik geen drivers voor heb kunnen vinden, anders dan de standaard windows XP drivers)
Ik heb al geprobeerd om alleen wep aan te zetten, alleen mac filtering of beide. Geen suc6. Ook na het opnieuw installeren van windows XP (met SP1) lukt het nog steeds niet.
Het vreemde is dat het systeem wel perfect werkt bij mij op school (HvA).
Wanneer ik enige vorm van beveiliging aanzet werkt het gewoon niet meer met mijn laptop. De laptop van die vriend werkt wel op mijn accesspoint, dus die is in orde. Zonder beveiliging werkt het met mijn laptop ook gewoon, maar dit is natuurlijk geen gewensde situatie.
Kenmerk is dat mijn laptop wel pakketjes verstuurt, maar er 0 ontvangt.
Ik heb de volgende apparatuur:
Avaya silver card 801.11b ( driver 7.62 (28-06-2002) helaas geen nieuwere kunnen vinden)
etech accesspoint 801.11b (firmware 1.98)
compaq presario 700EA met als cardbus controller de TI PCI1410 (waar ik geen drivers voor heb kunnen vinden, anders dan de standaard windows XP drivers)
Ik heb al geprobeerd om alleen wep aan te zetten, alleen mac filtering of beide. Geen suc6. Ook na het opnieuw installeren van windows XP (met SP1) lukt het nog steeds niet.
Het vreemde is dat het systeem wel perfect werkt bij mij op school (HvA).
[ Voor 4% gewijzigd door MagicTempest op 13-05-2004 15:41 ]
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -