Ik heb gekozen voor FreeBSD, en ik ben nu een avondje beziggeweest om te proberen te installeren. Dat wou ik over FTP doen, maar nu had ik al mijn gegevens ingevoerd (IP, DNS van Planet, blablabla) lukt de connectie maken blijkbaar niet. Maar hij had al wel de partitie-data geschreven, dus opnieuw doen zonder de partitie te verwijderen gaat NIET lukken ben ik bang... Ik denk beter dat ik kan installeren vanaf een FAT schijf, maar moet ik dan elk bestandje stuk voor stuk downloaden?
Of is dat met de FTP makkelijk te fixen? Ik had de naam van de computer waarop ik werkte (dat bedoelen ze toch met Host?) het domein (Werkgroep in Windhoos) DNS van Planet (195.121.1.34), Gateway (192.168.0.1) IP (192.168.0.2). Of heb ik hier wat fout begrepen?
Of is dat met de FTP makkelijk te fixen? Ik had de naam van de computer waarop ik werkte (dat bedoelen ze toch met Host?) het domein (Werkgroep in Windhoos) DNS van Planet (195.121.1.34), Gateway (192.168.0.1) IP (192.168.0.2). Of heb ik hier wat fout begrepen?