Toon posts:

Video kaart voor PCI slot

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mischien niet helemaal juist om dit onder "beeldkanonnen" te plaatsen, want dit gaat meer over een pistooltje. Mijn stiefvader heeft een packard-bell staan 400 mgh, 4 gig + 20 gig, 128 mb, met 3dfx 8mb videokaart.

Hij wil spellen spelen maar heeft dan volgens de spel specs. een 32 mb 3D kaart nodig. PCI heeft alleen PCI en ISA slot dus wordt een normale geforce 32mb moeilijk.

Iemand enig idee waar ik het beste naar op zoek kan (behalve een ander moederbord). Iemand ook enig idee wat dit voor een kaartje is:

XFX PINE SIS 315E (N350039) PCI 32MB RETAIL NS (NMS)-IM-43201401

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Volgens mij is dat een XFX TNT 2 kaartje

Verder snap ik het verhaal vanaf hier niet zo meer :
Hij wil spellen spelen maar heeft dan volgens de spel specs. een 32 mb 3D kaart nodig. PCI heeft alleen PCI en ISA slot dus wordt een normale geforce 32mb moeilijk.
Pssst : De Wondere Wereld Die Google.nl Heet !!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 13-05-2004 14:20 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-08 10:30

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 14:17:
Mischien niet helemaal juist om dit onder "beeldkanonnen" te plaatsen, want dit gaat meer over een pistooltje. Mijn stiefvader heeft een packard-bell staan 400 mgh, 4 gig + 20 gig, 128 mb, met 3dfx 8mb videokaart.

Iemand enig idee waar ik het beste naar op zoek kan (behalve een ander moederbord). Iemand ook enig idee wat dit voor een kaartje is:

XFX PINE SIS 315E (N350039) PCI 32MB RETAIL NS (NMS)-IM-43201401
Je kan gewoon in de pricewatch even zoeken naar 32mb PCI geforce2 kaartjes en volgens mij zelfs een 64mb versie (excuses if I'm wrong) :)

Verwijderd

staat er toch? xfx=budgetmerk, sis=budgetchip, 32mb=weinig, retail=fancy verpakking

mgoed. de beste PCI-vga's zijn afaik (worden al een tijdje niet meer ontwikkeld) de geforce 4 mx460, of de radeon 9600

//iets met 11 en spuit enzow

nou, deze bestaat ook nog: AOpen GeForce FX5200, 128MB (PCI ) :P
toch niet onaardig voor pci :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 14:23 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Je zit op exact de goede plek met je vraag, maar een beetje meer zelfwerkzaamheid is wel geboden :o

Er staat in die regel info over de Pine SiS315 kaart alles wat je nodig hebt om te zoeken (kijk voor de lol eens bij Google naar reviews van de SiS315), verder kun je ook met een beetje zoekwerk vinden dat er stukken betere PCI kaarten te vinden zijn, ik zou zelf een Radeon 7500PCI aanraden, presteren goed maar zijn nog goed betaalbaar te vinden.

Maar misschien beter idee: idd mobo vervangen. Die mobo is een MSI-6168, door PB 'Bora Pro' genoemd. Het is een standaard uATX Slot 1 plank met i440BX chipset en een onboard Voodoo3-2000. Als je die vervangt door een uATX plank met i440BX chipset en AGP slot ipv onboard Voodoo kun je makkelijk zat een goedkoper AGP kaart erin vrotten. Zolang het ook dus een i440BX of ZX chipset heeft zal zelfs de PB recovery CD werken (je moet alleen wel dan na het overzetten van mobo dit uitvoeren: tattoo /createdmifromhs )

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.