Hoi mede tweakers 
ik heb een probleempje... als ik met mijn pc beneden op internet wil werkt ie niet..... (ik heb een Router) kijk ik bij de instellingen van het ip adres en geeft hij een heel ander ip aan dan mijn andere 2 pc`s.. maar "in mijn router" staat wel dat hij een goed ipadres moet hebben.....als ik beneden in msdos intyp: ipconfig /renew geeft hij aan: an error occured while renweing Local Area connection: An operation was attempted on something that is not a socket.
Wat kan ik er aan doen om mijn LAN weer te laten werken...
ff wat informatie:
router: sweex broadband router
hij geeft wel aan dat hij netwerk connection heeft
de os van de niet werkende pc = win xp home en
de router is automatish ingesteld
en het ip beneden is: zoals je zei zo`n 169.254.x.x adres
ik kan ook niet op repair drukken want dan zegt ie: dat ik contact met isp of netwerkbeheeerder moet opnemen
zowel router als pc geeft aan dat er verbinding is
handmatig instellen werkt ook niet
Alvast bedankt
ik heb een probleempje... als ik met mijn pc beneden op internet wil werkt ie niet..... (ik heb een Router) kijk ik bij de instellingen van het ip adres en geeft hij een heel ander ip aan dan mijn andere 2 pc`s.. maar "in mijn router" staat wel dat hij een goed ipadres moet hebben.....als ik beneden in msdos intyp: ipconfig /renew geeft hij aan: an error occured while renweing Local Area connection: An operation was attempted on something that is not a socket.
Wat kan ik er aan doen om mijn LAN weer te laten werken...
ff wat informatie:
router: sweex broadband router
hij geeft wel aan dat hij netwerk connection heeft
de os van de niet werkende pc = win xp home en
de router is automatish ingesteld
en het ip beneden is: zoals je zei zo`n 169.254.x.x adres
ik kan ook niet op repair drukken want dan zegt ie: dat ik contact met isp of netwerkbeheeerder moet opnemen
zowel router als pc geeft aan dat er verbinding is
handmatig instellen werkt ook niet
Alvast bedankt
[ Voor 33% gewijzigd door Enfer op 13-05-2004 14:28 ]