Toon posts:

Webserver achter router

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede forum bezoekers,

ik zit met het volgende punt:
Sinds van de week draai ik Apache webserver (php). Nu heb ik alles proberen te forwarden wat niet lukte. Mijn router eraf gemikt (3Com® OfficeConnect Cable/DSL Gateway 3C857-US) en verder gewerkt mt enkel een modem. Alles naar mijn manier geforward en het werkte. Nu heb ik mij router er weer voor gezet en het werkt na het aanpassen van de instellingen gewoon niet; ik krijg het gewoon niet aan de praat.

Momenteel is alles als volgt ingesteld;
modem NAT -> inside adress= 192.168.1.2 outside adres-> eigen IP verkregen planet internet prot=tcp stat=syn-recv

Router Virtual Server -> Virual Server IP=192.168.1.2 Service Port(s)=80

Ik snap er niets meer van lokaal draait Apache maar vanbuiten af staat port 80 echt dicht. Ik heb al vanalles geporbeerd. Ook heb ik via NAT geforward naar de router (192.168.1.1)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:56

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En wat is de relevantie met Programming & Webscripting :?
Als jij nou eerst eens de FAQ ging lezen voordat je hier topics gaat openen :/

P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic
Dit soort vragen horen in Software Algemeen of in Network Troubleshooting, ik weet het zelf niet precies dus als je nou ook eerst even de FAQs van die 2 fora leest dan ben je daar zelf snel genoeg achter :)

[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 13-05-2004 13:12 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.