D'r is een behoorlijk competitie gevoel rond RC-5 moet ik zeggen zelfs binnen de DPC. Maarre het kan natuurlijk elk moment afgelopen zijn, de koeien schakelen zonder pardon over op het trage OGR. Velen tranen worden gelaten, tenzij DPC natuurlijk de gelukkige is. Maar ja voor hetzelfde geld is het een ITO in Madagaskar die het geld niet kan ontvangen omdat ie geen rekening heeft in als geschiedenis 1 rc5 blokje heeft, en precies de gelukkige was en 3 dagen heb moeten wachten op zijn 386. Maar ja, wat ik bedoel is, gaat strax (in de hopelijk verre,verre toekomst) de strijd gewoon door op OGR? die saaie langzamen?
antwoord: Ja.
ps. gebruik de volgende keer voor de gein een een paar keer de [enter] toets, dan krijg je niet van die hele lange en on overzichtelijke stukken tekst.
ps. gebruik de volgende keer voor de gein een een paar keer de [enter] toets, dan krijg je niet van die hele lange en on overzichtelijke stukken tekst.
Wat is er mis met OGR? Hoezo langzaam? Na rc5 ga ik dus ECHT wel aan OGR
...
Vertel vertel, desnoods leggen we geld bijOp woensdag 20 december 2000 11:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ben beetje bevooroordeeld [ENTER]
over OGr
Verwijderd
ik vind dat zo dom als iemand OGR traag noemt. Het slaat gewoon nergens op. Alleen omdat de workunits wat groter zijn, is het ineens traag. Sjonge jonge jonge..
nou ja, dat zal het zijn, ik zou niet weten wat OGR is ik heb wel in 2 dagen 1600 work units RC5 klaar en ben er vrij trots op. ff tot kerst sparen en dan mijn grote prive flush ik sta samen met een vriend ingeschreven dus word toch tegen de 6000 work units! wow! maar ja, je mag me overhalen over te stappen op OGR. wat is dat voor project?
pffffffffff een flush van 6k maar???Op woensdag 20 december 2000 13:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nou ja, dat zal het zijn, ik zou niet weten wat OGR is ik heb wel in 2 dagen 1600 work units RC5 klaar en ben er vrij trots op. ff tot kerst sparen en dan mijn grote prive flush ik sta samen met een vriend ingeschreven dus word toch tegen de 6000 work units! wow! maar ja, je mag me overhalen over te stappen op OGR. wat is dat voor project?
De Pixilated NetphreaX fluzze er tenminste 250k en waarschijnlijk 300k als flush. En zelfs dat is weinig (flushrecord staat ergens op 1,2 miljoen gloofik uit mijn hoofd)
Ik zit op 22k.. ik ga volgende week me T-Bird 1ghz kopen en flink opklokken.. naar 1,2GHZ
Verwijderd
pffffffffff 1.2 miljoen maarOp woensdag 20 december 2000 15:15 schreef B-Force het volgende:
[..]
pffffffffff een flush van 6k maar???
De Pixilated NetphreaX fluzze er tenminste 250k en waarschijnlijk 300k als flush. En zelfs dat is weinig (flushrecord staat ergens op 1,2 miljoen gloofik uit mijn hoofd)
dat wordt wel 1,4 miljoen
Pagina: 1