Toon posts:

WC3 Replay???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Warcraft 3 aangeschaft en omdat ik er geen hout van begrijp wilde ik een paar replays van anderen bekijken. Na er een aantal van verschillden sites gedownload te hebben krijg ik steeds in wc de melding dat ik de expansion moet draaien voor de replays(the frozen throne). Die heb dus niet.

Mijn vraag: weet iemand of er ook fatsoendelijke replays zijn van non-expension warcraft 3 partijen??
En zo ja, waar dan te vinden??

Verwijderd

ff googelen *klik* :)

zelf ff zoeken aub... :z

edit:

/me wanneer je er niks van begrijpt ga dan eerst de tutorial doen ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 13:21 ]

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
en daarna de campaign uit spelen.
Vervolgens check je op b.net ff de noob strategy guide en je hebt een basis om online te spelen. Daarnaast luisteren naar ja allies en het moet wel goed komen :)

Maar is warcraft RoC niet een beetje dood? Tegenwoordig speelt iedereenvolgens mij TFT.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 13:16:
ff googelen *klik* :)

zelf ff zoeken aub... :z

edit:

/me wanneer je er niks van begrijpt ga dan eerst de tutorial doen ;)
Ja hoe denk je dat ik op die sites met TFT replays kwam???
Als ik het met google had gevonden dan had ik toch geen topic gestart toch?
Rody schreef op 13 mei 2004 @ 13:36:
en daarna de campaign uit spelen.
Vervolgens check je op b.net ff de noob strategy guide en je hebt een basis om online te spelen. Daarnaast luisteren naar ja allies en het moet wel goed komen :)

Maar is warcraft RoC niet een beetje dood? Tegenwoordig speelt iedereenvolgens mij TFT.
Ook de noob strategies heb ik doorgekeken, maar zow noob ben ik ook weer niet. Het gaat me er gewoon om dat ik RoC replays wil bekijken maar kan ze dus gewoon niet vinden.