Toon posts:

[windows media player] Crash bij properties codecs *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

telkens of toch bijna altijd als ik een filmpje wil afspelen in windows media player staat het filmpje op zijn kop, vroeger had ik dat niet.

kan iemand mij helpen?

nathalie

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

wat kon je vinden via de search? wat had je daarvan allemaal geprobeerd en wat had je zelf al geprobeerd?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Je moet met G-spot even zien welke codecs die film nodig heeft, en dan installeer je die :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
iin de search heb ik niet echt iets gevonden, mss niet goed gekeken

en ik heb geen id wat ik zou kunnen doen, heb al in de help zitten kijken en kijken overal waar ik dat zou kunnen aanpassen maar in mijn andere players zet hij ook alles omgekeerd

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-08 20:16

shameblaster

BB4E^Cons

wat vor een filmpje? met welke codecs

Cons:::BB4E

Verwijderd

Topicstarter
maar het is een gewone mpg
mpg's die hij vroeger wel goed afspeelde
heb normaal alle nodige codecs staan
want hij speelt de film goed af alleen omgekeerd
tenzij het een divx is dan geeft ie groen beeld

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Je hebt zeker een codec pack geinstalleerd? Dat is vragen om problemen.

Lees eens hier:

http://forum.inmatrix.com/index.php?showtopic=107

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 12:04:
iin de search heb ik niet echt iets gevonden, mss niet goed gekeken

en ik heb geen id wat ik zou kunnen doen, heb al in de help zitten kijken en kijken overal waar ik dat zou kunnen aanpassen maar in mijn andere players zet hij ook alles omgekeerd
Ik heb wel wat in de search gevonden, je vraag is al zo vaak gesteld dat je voorgangers een slotje kregen.

http://gathering.tweakers...rums%5D%5B%5D=10#hitstart

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Vrij simpel deinstalleer alle codes en filters, (dit kan ook grondig via Deze computer -> systeemeigenschappen -> hardware->apparaatbeheer -> besturing voor geluid -> Videocodecs). En instaleer dan alleen een codec als je hem nodig hebt (ffdshow is een goede codec voor divx /xvid etc.)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
als ik naar het tabblad eigenschappen van de eigenschappen van die videocodecs wil gaan geeft hij mij altijd een fout waardoor ik het altijd moet afsluiten

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Klik geeft ook veel tips, je moet je best doen om in de GoTsearch geen hits te krijgen :Y)
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 12:12:
als ik naar het tabblad eigenschappen van de eigenschappen van die videocodecs wil gaan geeft hij mij altijd een fout waardoor ik het altijd moet afsluiten
Dat is toch wel zwaar relevante info :D

Knikker je codecs er even af en installeer alleen wat je nodig hebt.

Over welk OS en welke mplayer hebben we het eigenlijk? En doen andere het wel goed?

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en SA Policy ken je al --> geef voortaan alle relevante info (zoals ook wat er niet werkt), anders heeft zo'n topic geen enkele zin :*

offtopic:
Kleine titeledit, alleen de naam van een programma zegt wat weinig over je vraag :)

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 13-05-2004 12:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1