'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
De enige mogelijkheid die ik zie is om in de DNS de MX record aan te passen naar een server waar jij:
1) het niet-bestaande adres afvangt en
2) de rest van de adressen doorstuurt naar de originele server.
Dat zou m.i. de enige optie zijn. Dan moet dus wel jouw provider het MX record aanpassen, en de vraag is of dat kan. Hoe je bovenstaande twee stappen moet implementeren kan ik je echter weinig over vertellen.
Normaal gesproken kan je niet zomaar een maildomein overnemen, een mailserver zoekt naar MX records in DNS om te kijken naar welke mailserver hij moet verbinden (evt. met een backup mailhost).
Wat je ook nog kan proberen is om een alias (ipv een forward) aan te laten maken in de mailserver, misschien dat ze dat wel doen. Dan moet je echter wel een werkend mailadres op die mailserver hebben, waarnaar die alias kan verwijzen.
Dat zou m.i. de enige optie zijn. Dan moet dus wel jouw provider het MX record aanpassen, en de vraag is of dat kan. Hoe je bovenstaande twee stappen moet implementeren kan ik je echter weinig over vertellen.
Normaal gesproken kan je niet zomaar een maildomein overnemen, een mailserver zoekt naar MX records in DNS om te kijken naar welke mailserver hij moet verbinden (evt. met een backup mailhost).
Wat je ook nog kan proberen is om een alias (ipv een forward) aan te laten maken in de mailserver, misschien dat ze dat wel doen. Dan moet je echter wel een werkend mailadres op die mailserver hebben, waarnaar die alias kan verwijzen.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik zal dit straks even doormailen naar de systeembeheerder van de server, maar ik wacht eerst even of iemand misschien wat meer details heeft. Meneer de beheerder is namelijk niet een van de slimsten, heb regelmatig met mijn gebrekkige kennis op zijn vakgebied problemen opgelost die hij niet kon vinden...blackd schreef op 13 mei 2004 @ 11:31:
De enige mogelijkheid die ik zie is om in de DNS de MX record aan te passen naar een server waar jij:
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.