[S55] Wav omzetten naar MMF

Pagina: 1
Acties:

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 10:16
Ik heb hier een klein wavje, wat ik graag als ringtone op mn telefoon (Siemens S55) wil gebruiken.

Nou heb ik al wel een aantal tooltjes gevonden om wav om te zetten naar mmf, maar dan weigert mn telefoon hem af te spelen ("Inhoudstype wordt niet ondersteund").

Wat ik onderandere gebruikt heb is de WSC-MAx-SMAF tool van yamaha, http://smaf-yamaha.com/tools/downloads.html maar dat werkt dus ook niet goed.

Iemand die toevallig wel het juiste tooltje heeft? Ik weet dat er een hoop te vinden is op google en download.com, maar tot nu toe heeft er nog niks gewerkt ;(

Het gaat trouwens om de volgende bestanden:

Originele WAV
Gedownsampled naar 8khz WAV
Op mijn telefoon niet werkende MMF

Ik zit trouwens sterk te twijfelen om dit in A&V of zelfs SA te droppen, maar IT leek me het beste. Mocht dat niet zo zijn, dan merk ik het wel :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 12:40

Whuzz

Dodgeball!

Deze vraag is al meerdere malen langsgekomen, onder andere in de S55-topics, maar ook gewoon als vraag. Even de search gebruiken :)

Volgens mij heeft het iets te maken met of je (ik meen) 16 of 40-tonig kiest.

[ Voor 24% gewijzigd door Whuzz op 13-05-2004 11:28 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Zoefff
Mm oke. Dan ga ik nog even zoeken. Had het al wel gedaan, en ook wat topiques gevonden, maar weinig nuttigs.

:'(

Ik heb m nu met PsmPlayer omgezet naar een 16 tonig mmfje, maar ik krijg, als ik m via wap opzoek, nog steeds de fout "Inhoudstype word niet ondersteund".

Komt dit omdat het mmfje niet goed is, of kan ik hem niet via wap ophalen?

[ Voor 53% gewijzigd door intoxicated op 13-05-2004 15:11 ]

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 12:40

Whuzz

Dodgeball!

Zoefff schreef op 13 mei 2004 @ 11:52:
:'(

Ik heb m nu met PsmPlayer omgezet naar een 16 tonig mmfje, maar ik krijg, als ik m via wap opzoek, nog steeds de fout "Inhoudstype word niet ondersteund".

Komt dit omdat het mmfje niet goed is, of kan ik hem niet via wap ophalen?
offtopic:
In plaats van 2 berichten onder elkaar te plaatsen. kun je beter even de edit-knop gebruiken. Wat je nu doet is je topic 'kicken' en dat mag niet binnen 24 uur. Zou zonde zijn als je er een OW voor kreeg ofzo.

/me kijkt angstig naar Korakal die soms nogal vlot is met zijn OW's ;) :>

Ik zou het niet weten, maaruh... wap? Bij mijn S55 zat gewoon een datakabel, waarom ga je dan wappen?

Voor zover ik mij kan herinneren zat bij de progjes die ik gebruikte om mijn ringtones te maken een aantal instellingen. Onder andere dat 16- of 40-tonig, maar ook een aantal verschillende types en het werkte echt maar met 1 bepaalde instelling. Zoek nog ff door dus naar instellingen in je progje.

* Whuzz zet ondertussen nog ff wat ringtones op zijn P900. Gewoon in MP3 formaat, lekker makkelijk :*)

[ Voor 51% gewijzigd door Whuzz op 13-05-2004 14:01 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Zoefff
Ten eerste, shutup over je pats P900 :( :P

Ik heb bij mijn S55 geen datakabel gekregen, wel een camera overigens. Was een aanbieding van www.gsmstunter.nl (vast nog wel terug te vinden op GoT).

Anyway, ik heb idd wat gespeeld met de instellingen, nu een 16 tonig mmfje, maar het werkt nog steeds niet. Ik vermoed eigenlijk dat het komt omdat ik m via wap opvraag, en dat ie dat niet snapt. Helaas heb ik geen bluetooth of irda mogelijkheden bij de hand, dus ik blijf zoeken naar een oplossing.

Wellicht dat iemand kan checken of het mmfje (zie startpost) wel op zijn telefoon werkt?

offtopic:
Overigens, ik ben me er niet van bewust geweest dat het mn topic zou kicken, dat was iig niet de bedoeling. Na meer dan 4000 posts hier weet ik echt wel dat het niet gewaardeerd word ;)