Toon posts:

bluetooth pc card & windows xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen! Een paar maanden geleden heb ik van mijn werkgever een Toshiba Tecra 8100 (laptop) gekocht voor een leuk prijsje. Een paar weken later heb ik een Toshiba Bluetooth PC Card aangeschaft en deze zonder problemen onder Windows 2000 geinstalleerd.

Onlangs heb ik Windows XP geinstalleerd. Ik heb toen opnieuw geprobeerd om de bluetooth kaart te installeren, maar dit lijkt niet te werken. Ik krijg steeds de melding 'nieuwe hardware gevonden' en 'nieuwe port gevonden' en een bluetooth-verbinding openen lukt niet. Iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 21:06
Heb je je Bluetooth software wel geinstalleerd?

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Krypt schreef op 13 mei 2004 @ 10:50:
Heb je je Bluetooth software wel geinstalleerd?
Ja, van de bijgeleverde cd-rom.

• Sjeng
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
1.Welke versie van XP heb je geinstalleerd en welke service packs etc?
2.Heb je de kaart wel al eens op Windows XP aan de praat gehad en toen weer verwijdert?

Reden van deze vragen.
1.De nieuwere (beta?) service packs van Windows XP maken drivers van de fabrikant overbodig. Misschien dat er hier een of ander conflict ontstaan is?

2. Soms doen blijft er hardware informatie van USB achter in de registry waardoor bij het opnieuw aansluiten van de hardware deze niet meer herkent wordt of er nieuwe driver geinstalleerd wordt.

Misschien is het een combinatie van bovenstaand of toch geheel iets anders.

Verwijderd

Topicstarter
Sjeng schreef op 13 mei 2004 @ 14:22:
1.Welke versie van XP heb je geinstalleerd en welke service packs etc?
2.Heb je de kaart wel al eens op Windows XP aan de praat gehad en toen weer verwijdert?

Reden van deze vragen.
1.De nieuwere (beta?) service packs van Windows XP maken drivers van de fabrikant overbodig. Misschien dat er hier een of ander conflict ontstaan is?

2. Soms doen blijft er hardware informatie van USB achter in de registry waardoor bij het opnieuw aansluiten van de hardware deze niet meer herkent wordt of er nieuwe driver geinstalleerd wordt.

Misschien is het een combinatie van bovenstaand of toch geheel iets anders.
Sjeng, bedankt voor je reactie. Ik heb geen service packs geinstalleerd, dus het zou daar wel eens aan kunnen liggen. Ik zal eens een poging wagen!

Verwijderd

Ik had eerst het zelfde probleem bij mn normale pc. Ik kon bleutooth niet aan de praat krijgen omdat ik geen legaal windows had.
Legaal gemaakt :7 en daarna werkte alles weer.
Pagina: 1