we only make way for the man who boldly pushes past us
Voedig?
Money for nothin' and your chicks for free
geef overigens ook je specs eens.
AMD64 3000+
Radeon 9800 Pro
512 MB
SATA schijf
Ik heb het zelfs helemaal kaal geprobeerd (dus alleen de voeding aangesloten op het moederbord en geen cpu e.d.)... Nog steeds niets.
Dan kun je ervanuit gaan dat je voeding dood is.WiseGuy! schreef op 13 mei 2004 @ 10:40:
Specs:
AMD64 3000+
Radeon 9800 Pro
512 MB
SATA schijf
Ik heb het zelfs helemaal kaal geprobeerd (dus alleen de voeding aangesloten op het moederbord en geen cpu e.d.)... Nog steeds niets.
Wat voor merk is/was het?
Verwijderd
heb je nou al je voeding getest? dus met de paperclip methode?WiseGuy! schreef op 13 mei 2004 @ 10:40:
Specs:
AMD64 3000+
Radeon 9800 Pro
512 MB
SATA schijf
TAGAN 380 Watt....Terw_Dan schreef op 13 mei 2004 @ 10:41:
[...]
Dan kun je ervanuit gaan dat je voeding dood is.
Wat voor merk is/was het?
Nee, zit nu op kantoor... PC ligt thuis uiteraard...Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 10:41:
[...]
heb je nou al je voeding getest? dus met de paperclip methode?
Anyway, als de voeding kapot zou zijn, waarom gaan de fans dan nog wel draaien op het doorgebrande moederbord?
Verwijderd
misschien dat een bepaalde voltage lijn er mee is gestopt. Ik ben ook wel eens voedingen tegen gekomen (bijna altijd b merken) die wel zorgde voor draaiende fan's maar sterk afwijkende voltage lijnen hadden.WiseGuy! schreef op 13 mei 2004 @ 10:44:
[...]
Nee, zit nu op kantoor... PC ligt thuis uiteraard...
Anyway, als de voeding kapot zou zijn, waarom gaan de fans dan nog wel draaien op het doorgebrande moederbord?
als je de mogelijkheid hebt zou ik je systeem testen met een andere voeding voordat je misschien je nieuwe mobo ook naar de eeuwige jachtvelden stuurt.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 10:46 ]
Ja, inderdaad... Nu maar hopen dat ik m'n verse nieuwe bord niet al gesloopt heb door de voeding erop aan te sluiten....Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 10:45:
[...]
misschien dat een bepaalde voltage lijn er mee is gestopt. Ik ben ook wel eens voedingen tegen gekomen (bijna altijd b merken) die wel zorgde voor draaiende fan's maar sterk afwijkende voltage lijnen hadden.
als je de mogelijkheid hebt zou ik je systeem testen met een andere voeding voordat je misschien je nieuwe mobo ook naar de eeuwige jachtvelden stuurt.
Ik heb een andere voeding (die het 100% zeker weten doet) geprobeerd en ook die gaat niet aan.
Ik heb de paperclip-test op m'n Tagan (waarvan ik dacht dat ie kapot was) en de ander voeding geprobeerd en beiden gaan ze aan. De voedingen zijn dus klaarblijkelijk niet kapot.
Nu moet het dus óf m'n moederbord (welke nieuw en 1 dag oud is) óf m'n cpu AMD64 zijn...
Ik hoop echt van harte dat het niet de laatstgenoemde is...
Verwijderd
WiseGuy!, aub niet je topic kickenWiseGuy! schreef op 14 mei 2004 @ 15:00:
Iemand nog suggesties aangaande de oorzaak?
In Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kan je trouwens nog wat meer tips vinden (mocht je die nog niet hebben doorgenomen
[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 15-05-2004 02:55 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®