Ik heb hier op me stage een HP Laserjet 2100, waarbij het papier vast zit... hoe kan ik het eruit halen? hard trekken lukt niet... en ik kan geen knop manier vinden om het papier eruit te laten draaien oid...
Paper Jam
Het ligt er echt aan WAAR het papier vast zit. Probeer die printer eens zover mogelijk open te halen. Toner eruit en dan kijken waar het vast zit.
Het ligt er echt aan WAAR het papier vast zit. Probeer die printer eens zover mogelijk open te halen. Toner eruit en dan kijken waar het vast zit.
Money for nothin' and your chicks for free
Probeer eens de klep open te doen en de toner uit te halen.
Daaronder zit normaalgezien een ijzeren latje waar het papier onder passeert. Dat kan je omhoog klappen.
Meestal blokeert daaronder het papier.
Daaronder zit normaalgezien een ijzeren latje waar het papier onder passeert. Dat kan je omhoog klappen.
Meestal blokeert daaronder het papier.
KIJK UIT!!! laser printers kunnen gloeiheet worden van binnen bij die toner!!
Gewoon alle klepjes die je kunt vinden openmaken en kijken of je dan papier zit zitten. Haal ook de toner eruit.
Gewoon alle klepjes die je kunt vinden openmaken en kijken of je dan papier zit zitten. Haal ook de toner eruit.
[ Voor 43% gewijzigd door Dekaasboer op 13-05-2004 10:43 ]
Kun je het papier er misschien wel bij de invoer kant uit trekken? In tegengestelde richting dus? Dit werkte op mijn werk icm een HP2100...
Idd flink hard trekken...
Idd flink hard trekken...
offtopic:
100
100
public void ik()
heb de toner los gehaald en kon papier er toen uit trekken.
tis opgelost dus.
dat het zo simpel was wist ik dus niet, en aangezien ik altijd problemen hebt met printers deed ik het ff via zo
dat het zo simpel was wist ik dus niet, en aangezien ik altijd problemen hebt met printers deed ik het ff via zo
Laserprinters worden heeft bij de fuser, niet bij de toner.Dekaasboer schreef op 13 mei 2004 @ 10:42:
KIJK UIT!!! laser printers kunnen gloeiheet worden van binnen bij die toner!!
Jorikjet is nu een certified HP-engineer.
Verwijderd
Gewoon wat harder trekken, ik heb nog nooit meegemaakt dat het papier op die manier er niet uit wilde. Doe de klep anders even open en haal de cartridge eruit, je ziet dan een klep zitten die je omhoog kunt doen. Daar is het papier meestal vastgelopen.Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 10:36:
euh, onderaan, waar het binnenkomt dus. de input lijkt me dus. (n00b in printers)
Of je leest het draadje evenVerwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 22:23:
[...]
Gewoon wat harder trekken, ik heb nog nooit meegemaakt dat het papier op die manier er niet uit wilde. Doe de klep anders even open en haal de cartridge eruit, je ziet dan een klep zitten die je omhoog kunt doen. Daar is het papier meestal vastgelopen.
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 10:47:
heb de toner los gehaald en kon papier er toen uit trekken.tis opgelost dus.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
X-Q-Z me? Doe alsjeblieft even normaal
[ Voor 9% gewijzigd door HunterPro op 13-05-2004 23:15 ]
Verwijderd
Dit gaat echt veel te ver. Check je mail zometeen 
[ Voor 14% gewijzigd door Pollewob op 13-05-2004 23:46 ]
Pagina: 1