PowerColor is goed spul, voor weinig. 'k Heb nog nooit problemen ermee gehad.
Op donderdag 21 december 2000 23:02 schreef Eastern het volgende:Ik zou gaan voor een echt goed merk. Een Diamond, Asus, Hercules, Guillemot, 3dfx, Matrox e.d.
Je hebt dan later als er weer eens een nieuwe windhoos of linhoos uitkomt geen gezijk.
Ik had eerder een S3 Virge van vaag merk, ook iedere keer gezeur.
Suc7 ermee
Waarom zou jij gaan voor een 'echt goed merk'? De meest recente Diamonds (Viper II) staan nou niet echt bekend als zijnde 'goed'. Verder maken 3dfx en Matrox hun eigen chips, en plakken die op hun eigen kaarten. Weinig kans dus dat je een PowerColor Voodoo 5 of G400 tegen zult komen.....
En waarom zijn Asus en Hercules dan beter dan OEM merken als PowerColor en Daytona? Naar mijn ervaring zijn het zowel technisch als fysiek dezelfde kaarten, met dezelfde GPU's. De RAM-chips kan nog wel wat onderscheid in zitten, maar dat komt omdat bepaalde merken (Hercules bv) zich meer op heavy users richten.
Ik durf zelfs te zeggen dat een niet-tweaker GEEN verschil zal merken tussen een Asus en een PowerColor.
Als je geen 'gezijk'

wilt hebben als er een nieuwe Windows uitkomt, neem je trouwens toch de drivers die bij het besturingssysteem zitten?