Toon posts:

geluids probleem??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft heb zelf al vanalles gedaan en gelezen maar ik kom er niet uit :(

Van het een op het andere moment doet me geluid raar zeg maar niet ik heb alleen bij sommige internet pagina s geluid ook niet allemaal dus en voor de rest nergens meer (niet in windows/mediaplayer/games) dit is echt ineens gebeurd en ik heb niks veranderd aan drivers etc. mijn systeem draait al maanden stabiel metdeze drivers !!!(bij apperaatb. nergens uitroeptekens of iets)(gewoon de drivers die op de asus cd staan)

ik heb een asus a7n8x bordje met onboard sound rev 2.0 (waar ik tot nu toe erg tevereden over ben)
-1.4 TB
-512 pc3200 twinmos
-a7n8x asus
nou ik hoor het wel alvast bedankt!!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 20:07

UTM

Installeer eens opnieuw je drivers of pak nieuwe drivers. Wil soms wel eens helpen :)

[ Voor 4% gewijzigd door UTM op 13-05-2004 08:54 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Omdat je, ook in de topictitel, niet aangeeft welk OS je gebruikt ga ik voor de meest voor de hand liggende optie binnen Windows XP; systeemherstel gebruiken.

ARME AOW’er

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:42

K-Jay

Klaas Jan

- Zorg voor een duidelijke topictitel
- Zorg voor een leesbare topicstart
- Vertel wat je dan al allemaal geprobeerd hebt
- Installeer de nieuwste drivers voor je onboard sound
- Check of je kabels nog goed zitten/of je speakers aan staan
- Check of je onboard sound misschien uit staat in je bios

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Verwijderd

Topicstarter
K-Jay schreef op 13 mei 2004 @ 08:57:
- Zorg voor een duidelijke topictitel
- Zorg voor een leesbare topicstart
- Vertel wat je dan al allemaal geprobeerd hebt
- Installeer de nieuwste drivers voor je onboard sound
- Check of je kabels nog goed zitten/of je speakers aan staan
- Check of je onboard sound misschien uit staat in je bios
thnx voor de tips !!
-kabels ok
-onboard in bios aan en uit gezet
-andere boxen
-systeem volume nagekeken

en als ik andere drivers wil proberen kan ik dan die nieuwe nforce drivers gebruiken van nvidia??

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:42

K-Jay

Klaas Jan

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 09:15:
en als ik andere drivers wil proberen kan ik dan die nieuwe nforce drivers gebruiken van nvidia??
Ik denk dat je deze moet hebben.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nogmaals: welk OS? Zeer relevant, kijk ook eens naar alle andere topictitels hier in Windows Operating Systems ;)
Lees WOS Policy even door, als je dan via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport een nieuwe topictitel doorgeeft kan ik of een collega-mod deze even aanpassen :)

En ik snap nog niet helemaal wat en wanneer niet goed werkt; soms wel en soms niet maar wat precies?

Het gebeurde trouwens zonder enige actie van jou kant (of van een programma. zoals windowsupdate), vandaag? Check in ieder geval je event log even.

Trouwens welkom op GoT :Y)
Omdat je nieuw bent op GoT, is het misschien handig om ook FAQ Forumgedrag en in het subforum waar je post tzt. enig relevant sticky topic (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) even door te lezen: daar staat al veel info in :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

K-Jay schreef op 13 mei 2004 @ 09:51:
[...]

Ik denk dat je deze moet hebben.
Als je een Asus mammaplank hebt moet je geloof ik wel oppassen met de IDE drivers van Nvidia.
Dus alles van Nvidia installeren behalve de IDE drivers.

Geluk gozer,

MC Dave :+

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb dus XP en heb net de nieuwe nvidia drivers gedaan : ik heb wel dus geluid maar nu weer ingame gekraak pffffff en toen ik net had geinstaleerd hoorde ik me cooler door mn boxen ..... 8)7 moet ik nu die realtek drivers proberen en kan ik gewoon die ac'97 gebruiken voor mn MB????(a7n8x van asus )
alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 08:45 ]

Pagina: 1