[SETI] Hoe joinen?

Pagina: 1
Acties:

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik wilde DPC joinen, en wel bij het project SETI@Home, ik heb de client en proxy nu zelf draaien, maar een password verkrijgen lukt me niet, de links die in de FAQ staan werken niet en bij berkely lijkt er ook een hoop niet (meer?) te werken...

Waar moet ik zijn om mijn wachtwoord te krijgen en me aan te melden bij DPC-SETI??

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Je bedoelt hierzo ? Daarvoor moet je eerst aangemeld zijn bij seti@home zelf, zij zorgen ook voor je wachtwoord.

Maar ik zit nu al even op hun site te zoeken, en kan nergens vinden om te joinen. Misschien kan dat niet meer omdat het project op zijn einde loopt :? (of ben ik nu zo blind :P )

Verwijderd

Grimli schreef op 13 mei 2004 @ 00:55:
Je bedoelt hierzo ? Daarvoor moet je eerst aangemeld zijn bij seti@home zelf, zij zorgen ook voor je wachtwoord.

Maar ik zit nu al even op hun site te zoeken, en kan nergens vinden om te joinen. Misschien kan dat niet meer omdat het project op zijn einde loop :S (of ben ik nu zo blind :P )
Je moet een e-mail adres opgeven als je de client voor het eerst opstart, daarnaar wordt ook je password verstuurd, en kan je je vervolgens via bovenstaande link aanmelden bij DPC ;)

• Grimli
Ah, op zo'n manier. Dat is ruim 4 jaar geleden dat ik dat gedaan heb, dus die kennis zal wel diep in de krochten van mijn brein verdwenen zijn.

Heb trouwens even een topic report gedaan over het foute linkje in de faq. Just in case iemand de gedachten krijgt het zelfde te gaan doen.

• Mathijs1
  • Niet online
Ik heb nu een password gekregen via mail, na een hoop geklungel, maar nog steeds kan ik niet inloggen op seti.

Dit is wat ik krijg bij bovenstaande link:
Web Server Error
The page you selected is temporarily down or disabled. Sorry for the inconvenience. Please try again later.

• Grimli
Deze melding krijg ik nu ook. Daarnet deed hij het nog gewoon. Ze zullen wel een probleem met de server hebben van tijdelijke aard. Dus probeer het later nog eens. ;)

Je kan overigens alvast aan de slag met het verwerken van workunits (als je dat nog niet aan het doen was). Deze worden gewoon aan jou toegegeschreven, en zodra je je bij de DPC hebt aangemeld tellen ze geluk mee.

Ennuh, welkom bij de DPC! Als ik die hit parades van seti elke dag lees hebben we nieuwe mensen meer dan hard nodig.

Verwijderd

Inmiddels doet ie het weer :P

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Ik hoop/neem aan dat het opgelost is, zo niet dan horen we het wel :)

• willem-alex
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05-2024

willem-alex

you don't wanna know ...

en hij is nu weer offline...

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 20:55
willem-alex schreef op 13 mei 2004 @ 13:03:
en hij is nu weer offline...
Gewoon blijven refreshen ... na veel proberen komt de pagina er toch door.

• Mathijs1
  • Niet online
ik krijg nog altijd dezelfde pagina, ik geef het voorlopig op.

De client blijft wel runnen, die cpu-kracht is er niet voor niets :)

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 20:55
Mathijs1 schreef op 16 mei 2004 @ 00:22:
ik krijg nog altijd dezelfde pagina, ik geef het voorlopig op.

De client blijft wel runnen, die cpu-kracht is er niet voor niets :)
Probeer eens voor 11u 's morgens (=heel vroege uurtjes in de US). Krijg je weer die "The page you selected is temporarily down or disabled" ... blijven refreshen (F5 in IE) ... net zolang tot je die page wél krijgt.
Pagina: 1