ik heb met een dremel wat fan gaas uit een kast gezaagt daarna alles schoon gemaakt en de pc weer in elkaar gezet.
toen ik de pc aan zette en kreeg ik een bootdisk failure, dus ik dacht vast een kabeltje niet goed aan gesloten, dus ik alles na gelopen en gecontroleerd.
pc weer aan gezet krijg ik het zelfde verhaal, kabels er uit gehaald en opnieuw er in gedaan.
pc weer aan gezet, weer het zelfde. toen maar andere kabels gepakt ook het zelfde.
andere hdd met win200 en orginele kabels, niks.
met nieuwe kabels, niks.
ide1 en ide2 omgedraait ook niks.
nu doen de hdd's (winxp, win2k) het, dat heb ik getest met een andere pc.
op ide2 heb ik mijn 2 cdroms die herkend hij, ook op ide1.
als ik een hdd op master samen met een cdrom aan een kabel doe word niks herkend(bootdisk failure).
de kabels doen het ook.
cmos helpt ook niet.
andere bios settings ook niet.
opnieuw win2k geinstalleert op quantum hdd ook niks.
specs:
xp3000+
volcano 12+
asus a7v600 met via kt600
cosair value select 400ddr 512mb
sapphire 9600xt 256mb
trust geluidskaart
wd 40gig hdd (winxp) met mijn zooi
quantum 13 gig hdd (win2k) alleen windows
noname kast
400w q-tex voeding
nu heb ik alles netjes eruit gehaald en weg gelegt en zo min mogelijk eraan gezeten en toen ik klaar was met mijn cm heb ik alles er weer netjes in gedaan.
nu heb ik geen flauw idee wat er mis is.
ik ben alles na gegaan wat ik gedaan heb maar niks vreemds gevonden en in de search heb ik ook niets gevonden.
iemand een idee, hint, suggestie
toen ik de pc aan zette en kreeg ik een bootdisk failure, dus ik dacht vast een kabeltje niet goed aan gesloten, dus ik alles na gelopen en gecontroleerd.
pc weer aan gezet krijg ik het zelfde verhaal, kabels er uit gehaald en opnieuw er in gedaan.
pc weer aan gezet, weer het zelfde. toen maar andere kabels gepakt ook het zelfde.
andere hdd met win200 en orginele kabels, niks.
met nieuwe kabels, niks.
ide1 en ide2 omgedraait ook niks.
nu doen de hdd's (winxp, win2k) het, dat heb ik getest met een andere pc.
op ide2 heb ik mijn 2 cdroms die herkend hij, ook op ide1.
als ik een hdd op master samen met een cdrom aan een kabel doe word niks herkend(bootdisk failure).
de kabels doen het ook.
cmos helpt ook niet.
andere bios settings ook niet.
opnieuw win2k geinstalleert op quantum hdd ook niks.
specs:
xp3000+
volcano 12+
asus a7v600 met via kt600
cosair value select 400ddr 512mb
sapphire 9600xt 256mb
trust geluidskaart
wd 40gig hdd (winxp) met mijn zooi
quantum 13 gig hdd (win2k) alleen windows
noname kast
400w q-tex voeding
nu heb ik alles netjes eruit gehaald en weg gelegt en zo min mogelijk eraan gezeten en toen ik klaar was met mijn cm heb ik alles er weer netjes in gedaan.
nu heb ik geen flauw idee wat er mis is.
ik ben alles na gegaan wat ik gedaan heb maar niks vreemds gevonden en in de search heb ik ook niets gevonden.
iemand een idee, hint, suggestie
[ Voor 3% gewijzigd door ikman op 13-05-2004 00:41 ]