[Asus M6000] Mijn scherm knippert soms

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik heb weer een probleem met mijn scherm. Hij knippert af en toe, hoewel dat dacht ik niet mogelijk was met TFT is het toch echt alsof ie op een lage verversingfreq werkt. Ik heb er al op gezocht en zag dat het aan de lampen achter het scherm kan liggen. Het knipperen lijkt niet echt regelmatig, je ziet het vooral op wit, en het duurt soms een paar minuten en soms een paar seconden. Het is er ook niet altijd. Verder houdt het op zodra ik hem loskoppel van de adapter. De helderheid van het scherm is dan overigens ook wat minder (terwijl de helderheid dan nog steeds op max blijft staan).

Is er nog iets wat ik hier zelf aan kan doen?

Ik open maar een apart topic, omdat er in het M6000 topic stond dat het niet voor problemen was.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 10:26
het enigste wat ik zou kunnen bedenken dat je adapter kapot gaat/is aangezien het ophoud als je de adapter eraf haalt, en vaak gaat het scherm dan ook minder branden/lagere helderheid.

let wel ik weet dit niet zeker

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Oscar Mopperkont
Het ophouden zou ook kunnen komen omdat de lampen in een andere "stand" gezet worden. Namelijk iets minder belichten.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 10:26
ook dat is een mogelijkhied, je kent niet toevallig iemand met een zelfde laptop (of adapter) waarmee je dat kan uitproberen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Oscar Mopperkont
M1lamb3r schreef op 12 mei 2004 @ 23:38:
ook dat is een mogelijkhied, je kent niet toevallig iemand met een zelfde laptop (of adapter) waarmee je dat kan uitproberen?
Nope helaas.

• Oscar Mopperkont
subtiel schopje

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Je hebt al andere drivers geprobeerd?

Dit lijkt me dan op een rma geval, het zou naar mijn idee aan 2 dingen kunnen liggen.

• CCFL zijn niet meer goed en kunnen op de hoogste brightnes het niet meer aan
• TFT laat niet genoeg door op hoogste brightnes.
Pagina: 1