Toon posts:

Fout photoshop 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik photoshop opstart begint die alle opties te laden en wanneer die bij het laden van de "brushes" is stopt die er plotseling mee en wordt het scherm afgesloten zonder een melding te geven.

Ook wanneer ik het opnieuw instaleer doet die hetzelfde.

Weet iemand wat hier aan te doen is?

bvd

Jeffrey

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Jeffro, heb je al contact opgenomen met de leverancier? Kan het bijvoorbeeld zijn dat je installatie niet goed is uitgevoerd? Wat heb je verder zelf al geprobeerd?

Verder neem ik aan dat je op de hoogte bent van de policy op GoT, waaronder het feit dat je geen groeten onder je post hoeft te plaatsen? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
haha ja ik weet dat het niet gebruikelijk is om te groeten, maar ben echt ten einde raad, hetgeen wat ik geprobeerd heb is:

- windows op te starten zonder services
- windows op te starten zonder opstart items
- opnieuw geïnstaleerd
- daarna weer zelfde fout
- weer zonder services en opstart items geprobeerd

- daarna heb ik geprobeerd photohsop via Imageready op te starten, (want die werkt nog wel) maar dan geeft die aan dat het niet lukt om photoshop te starten omdat die niet reageerd

en daarna nog steeds hetzelfde quasi probleem.

Het probleem deed zich overigens pas eergister voor, daarvoor heeft het ongeveer een half jaar gewerkt op de pc waarop ik nu werk.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Probeer de burshes eens naar een andere map te kopieren zodat de standaard brushes map van Photoshop leeg is. Waarschijnlijk dat er een corrupte bij zit waar hij niet mee overweg kan oid.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 22:04
is het wel een orginele versie? anders zou je m opnieuw moeten plukken :+

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB