Toon posts:

harde schijf is ineens cd-rom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem mijn harde schijf is sinds dat ik"far cry" heb geinstalleerd los op mijn schijf(vergeten een mapje te plaatsen:S) een soort cd-rom speler geworden.
Maar als ik gewoon open druk dan is het wel gewoon een harde schijf. ik heb nu alles eraf gehaald van far cry wat ik kon vinden en opnieuw ge re-boot maar hij blijft alles gewoon hetzelfde aan geven. Wat kan het zijn is behoorlijk iritant.

---Greetz nielazz---

Verwijderd

he,
dat heb ik ook nu met één van mijn schijven, die zit hij nu ook als cd-rom maar dan doe ik gewoon altijd rechter muisknop en dan openen. ik heb er zelf nog nooit echt naar gekeken.
grtz Daaf

Verwijderd

autorun.inf zal nog in de root van je harddisk/partitie staan

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 22:21:
autorun.inf zal nog in de root van je harddisk/partitie staan
ja en dan??

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Probeer die is te verwijderen :)
Dat bestand hoort niet op je HD

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Verwijderd

yeah
thnx hijs nu weer normaal :D
grtz Daaf

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 22:42:
yeah
thnx hijs nu weer normaal :D
grtz Daaf
Hey dude, nieuw op Got? Wil je even ons FAQ lezen? We zouden het op prijs stellen als je elkaar niet extra groet :) Wij Tweakers doen dat al vaak genoeg!

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Even zorgen dat je ook alle verborgen bestanden mee pakt, misschien staat er nog wel wat wat er niet thuis hoort. En misschien even je register onder handen nemen met een daarvoor geschikt progsel, zodat ook daar alle restjes van far cry uit gehaald worden.

edit:
het is dus al opgelost

[ Voor 8% gewijzigd door Grimli op 12-05-2004 23:01 ]

Pagina: 1