Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[LCD] Supervision game display aansturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen.

Ik heb een UFC-101 (160x160x4 level gray), from Supervision game display. Dit is een display dat ik uit een supervision (een soort gameboy) heb gehaald.

En nu zoek ik voor deze display een datasheet of iets anders waarmee ik kan uitzoeken hoe het display werkt. Mijn bedoeling is namelijk om deze display te gebruiken op mijn pc.
Voor meer info over de supervision kun je kijken op deze site.

http://www.silicium.org/console/supervision.htm

Alvast bedankt.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 12:28

dawuss

gadgeteer

Dat gaat je waarschijnlijk niet lukken. Net als bij gameboys en andere bekende speeltjes wordt dat schermpje aangestuurd door een controller, waarvan de specificaties niet worden vrijgegeven.
Succes met je zoektocht :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Overige Hardware --> Casemodding & Elektronica

Neem ook even een kijkje in de CME-Faq, daarin staat veel info hierover :)

+ topictitel aangepast.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-11 15:09

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ik denk niet dat het gaat lukken. Zo'n supervision heeft geen losse controler voor het display namelijk. Alles zit voor zover ik weet geintegreerd op 1 print.
Ik heb wel ooit een keer iets voorbij zien vliegen van iemand die een controller had gemaakt voor een gameboy display. Ik weet niet meer waar dat ergens heeft gestaan (zal vast hier op
GOT zijn geweest), maar probeer er eens naar te zoeken.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25