There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan
Verwijderd
Blijkbaar wordt de AGP/PCI snelheid verkeerd weergegeven of niet aangepast. Ik zou, als ik jou was, eerst de bios van je mobo updaten, of in ieder geval proberen met een andere bios. IMO dus een bios-probleem.
Sandra is niet geupdate voor de via kt600, gebruik in plaats daarvan CPU-Z 1.20a. Die heeft support voor de kt600. Ik denk dus trouwens dat die pci van 33mhz dus wel klopt, maar je instabiliteit wordt veroorzaakt door wat anders (voeding, cpu, temps).
Verwijderd
Dit zou erg goed kunnen. Daarnaast heeft die Asus toch een pci/agp lock? Zo zou hij dan helemaal niet mogen mekkeren. Daarnaast springt dat bord automatisch op 33 bij 200fsb. Omdat de kt600 chipset fsb 200 odnersteund dus zou dat agp 80mhz is helemaal niet kunnenpyro83 schreef op 13 mei 2004 @ 17:36:
Sandra is niet geupdate voor de via kt600, gebruik in plaats daarvan CPU-Z 1.20a. Die heeft support voor de kt600. Ik denk dus trouwens dat die pci van 33mhz dus wel klopt, maar je instabiliteit wordt veroorzaakt door wat anders (voeding, cpu, temps).
Ik denk dat je het voltage wat moet verhogen en/of misschien is je voeding niet helemaal hiervoor goed genoeg.
Post eens wat meer informate wat je allemaal hebt gedaan
Ik weet wel zeker dat het zo is, ik heb zelf ook een via kt600 bordje, in sandra denkt ie bovendien dat het een kt400 chipset is.Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 17:42:
[...]
Dit zou erg goed kunnen. Daarnaast heeft die Asus toch een pci/agp lock?
Die asus en ieder ander moederbord met een kt600 chipset heeft trouwens geen pci/agp lock, de via kt600 ondersteund dat niet
Klopt je hebt helemaal gelijk, het fijne is dan wel dat de allernieuwste versie van sisoft (Sandra 2004 SP1) wel goed werkt... Maar daarmee is mijn vastloop probleem niet verholpen.
Tis heel vreemd, zelfs al gooi ik de MP lager, loopt ie net zo vlug vast... Net alsof die Geforce niet wil....
Tis heel vreemd, zelfs al gooi ik de MP lager, loopt ie net zo vlug vast... Net alsof die Geforce niet wil....
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan
Pagina: 1