Toon posts:

[Forceware] "Play on my TV uitschakelen"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met een rechtermuislik de eigenschappen van een AVI bestandje op wil vragen zie ik onder "eigenschappen" "play on my tv" staan.
Ik ben helemaal gewend dat eigenschappen daar staat en nu komt het dus veel voor dat er een film geopend word zonder dat ik daat trek in heb ;-)

En ik gebruik verder ook geen tv i.c.m mn pc.
Ik heb alle instellingen doorlopen en heb wat in het register gekeken, gegoogeled, de search gebruikt, maar ik kan het antwoord echt niet vinden.

Het wil ook wel eens voorkomen dat ik een BSOD krijg zodra "play on my tv" aangekilt word. Ik vermoed dat dat komt doordat ik geen TV gebruik.

Iemand enig idee?

Driver: Forceware 56.72
VGA: Asus FX 5200

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Probeer eens andere drivers of kan je bij de setup niet ergens instellen dat je die functie wil disablen ofzo.

Die functie is waarschijnlijk wel weer weg wanneer je andere drivers gebruikt.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Topicstarter
De functie is in ieder geval weggekregen door de 45.23 drivers te installeren.
Maar heeft iemand een idee waarom ik deze BSOD steeds kreeg?

0x0000007f

Als ik de Microsoft knowledge base mag geloven kan het aan defecte geheugen modules oid liggen. In games heb ik nooit problemen en voor de rest ook niet....

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruikte eerst de 2.45 drivers van Nvidia (omdat de benchmark scores van sisoft en Pc Mark 2002 daarin het hoogst waren)

Na de 4.23 drivers geinstalleerd te hebben was het probleem opgelost.

"play on my tv" verschijnt niet meer.

Mod, van mij mag hier een slotje op hoor!