Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen ook Aldi tv aangeschaft, ziet er goed uit alleen geen gebruiksaanwijzing en afstandsbediening(worden na een paar telefoontjes toegestuurd)
Op de doos staat alleen dat het een 100hz tv is maar als ik achter op de tv kijk staat er dat het 'maar' een 50Hz is.Verder nog iemand dat opgevallen of kijk ik verkeerd?!?!?! :? :?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:04
Als het op de achterkant staat wordt daar waarschijnlijk de netfrequentie mee bedoeld.
230V/50Hz ;)

Edit:
Dus dat klopt wel. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Marco op 12-05-2004 21:03 ]

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 21:00:
Vanmorgen ook Aldi tv aangeschaft, ziet er goed uit alleen geen gebruiksaanwijzing en afstandsbediening(worden na een paar telefoontjes toegestuurd)
Op de doos staat alleen dat het een 100hz tv is maar als ik achter op de tv kijk staat er dat het 'maar' een 50Hz is.Verder nog iemand dat opgevallen of kijk ik verkeerd?!?!?! :? :?
Een 'normale' tv is toch 75Hz?

• Marco
  • Laatst online: 06:04
Megamind schreef op 12 mei 2004 @ 21:08:
[...]

Nee, 50.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

[...]

een normale tv is 50 Hz of 100 Hz.
Die 50 Hz is inderdaad het stroomgebruik...

Maar waarom zit er geen AB en boekje bij? Of zeggen ze maar gewoon dat je die aan moet vragen?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

[...]

Nee, een normale TV is 50 Hz waarbij het beeld in 2 stukken wordt opgebouwd; de ene helft (de even lijnen) in 1/25e seconde en de andere helft (oneven lijnen) in de volgende 1/25e seconde. Het beeld verandert daardoor 50 keer per seconde = 50 Hz.

Maareh... het is nieuw, het is geweldig, het is revolutionair, het is...... een TeeVee :+

Niet erg Gadget natuurlijk. Meer iets voor het subforum Audio/Video/HiFi lijkt me :?

• Just_I
  • Laatst online: 06:53

Just_I

What did you just say?

Heb je ook al gecontroleerd of het beeld ook wel 50 Hz of 100 Hz is .. --> ff naast de TV kijken en als je het beeld ziet flikkeren is het 50 Hz (weet je waarschijnlijk zelf ok wel ;) maar je weet maar nooit)

Misschien kan je deze vraag beter stellin dit topic: [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 6][/rml].

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie hierboven ^^, een apart topic is niet nodig hiervoor, als je het toch wel zo belangrijk vindt, doe dan een nette topicstart in het juiste subforum, niet in Gadget Talk :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.