Tja, kweenie of dit wel mag...
Maar eh... als je nou netjes je email-adres hebt ingevuld, dan stuur ik vanavond (terug van mij werk) wel ff een emailtje *HINT*
Maar eh... als je nou netjes je email-adres hebt ingevuld, dan stuur ik vanavond (terug van mij werk) wel ff een emailtje *HINT*
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ga naar een muziek winkel en bekijk de cd's van de vliegende panters. Als je een hoes vind waar dikkie dik op staat heb je em gevonden;)
Als je em hebben wilt koop je de cd, of je onthoud de titel van de cd en gaat em lenen bij de bieb, en je.........
Ach vul zelf de rest maar in.
Als je em hebben wilt koop je de cd, of je onthoud de titel van de cd en gaat em lenen bij de bieb, en je.........
Ach vul zelf de rest maar in.
Amantes amentes
--
Be inspired!
Nergens vinden??? Napster staat er vol van volgens mij. Het is wel erg flauw trouwens
vindt hem anders erug goed!!!maar dat kan ook aan mij liggen!
Nee hoor, ik vind hem ook goed, maar heb hem dan ook al in MP3
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zoek maar eens bij nepster op Vliegende Panters en Sex (zo heet de cd) de kans is groot dat je hem dan vindt
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Ik heb geen Napster.
Maar ik was vanmiddag in de cd-winkel en ik keek gewoon een beetje. En toen zag ik
Vliegende panters!!
Wist niet eens dat ze een cd hadden. Ik kijken luisteren. Hmm perfect cdtje. Is Sex trouwens.
Prijs 20,- oo kopen. Dus ik naar de kassa.
He jou ken ik. Kreeg ik nog eens 20% korting. Dus ik had een cd voor 16,-. Mooi!!
Hype is trouwens ook uit. Kost 29,95.
Dus die ff binnenkort kopen als ik SEX uit heb.
Allemaal bedankt!!
Maar ik was vanmiddag in de cd-winkel en ik keek gewoon een beetje. En toen zag ik
Vliegende panters!!
Wist niet eens dat ze een cd hadden. Ik kijken luisteren. Hmm perfect cdtje. Is Sex trouwens.
Prijs 20,- oo kopen. Dus ik naar de kassa.
He jou ken ik. Kreeg ik nog eens 20% korting. Dus ik had een cd voor 16,-. Mooi!!
Hype is trouwens ook uit. Kost 29,95.
Dus die ff binnenkort kopen als ik SEX uit heb.
Allemaal bedankt!!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()