Toon posts:

Intel D865PESO moederbord, waar te krijgen in NL?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar het Intel D865PESO moederbord.
Dit is een MicroATX moederbord zonder onboard VGA, maar met Gigabit LAN en Intel stabiliteit. een perfecte combinatie dus.
Helaas dus nergens te krijgen in Nederland.
Weet iemand waar ik dit moederbord kan krijgen? (Het liefst in Nederland of Duitsland, dit ivm de garatie).
Ik heb echt overal al gezocht, maar kan hem gewoonweg nergens vinden. Dit komt misschien omdat het een OEM bord is, dus eigenlijk alleen bedoelt voor de grote computer bouwers.
Ik heb het bord al wel gezien op eBay, maar dat bord kwam uit England, en dat doe ik liever niet ivm de garantie en betrouwbaarheid van de winkel.
Zou iemand mij kunnen helpen?

Alvast bedankt!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

OEM borden worden zelden losverkocht. En zijn dus moeilijk verkrijgbaar, is het bord met onboard vga geen optie en dan er een agp kaart inzetten?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Misschien kan je de pc zoeken waar dit bord in hoort en daar een dealtje mee treffen ofzo... ;)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop