Toon posts:

[farCry] Grijze muren in maps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit zal vast en zeker een issue zijn die al iemand heeft gehad, althans dat hoop ik. Ik draai de game met een Sapphire 9800pro en ik heb gewoon last van grijze muren in het momenteel eerste level.

De map is gewoon kadoek lijkt het. Ik gebruik de laatste drivers van de ATI website :) Zodra ik achter een muur bijv. de binoculairs gebruik kan ik wel over het eiland kijken.

Ik heb de kaart wel ge-softmod naar een 9800xt maar ik heb geen last van artifacts of checkers etc. :) De kaart is ook niet te warm, de game liep pas 2 min. nl. :)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:31
Farcry even er op neiuw opzetten en kijken of het dan over is.
Zo niet even je kaart terug zetten naar je standaard instellingen.

HE je een legale of illi versie want met een illi versie zou ik het wel kunnen verwachten maar met de org versie mag het niet verwachten.

Maar zorg ook dat je 1.1 update er opgooid.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 20:20:
Dit zal vast en zeker een issue zijn die al iemand heeft gehad, althans dat hoop ik. Ik draai de game met een Sapphire 9800pro en ik heb gewoon last van grijze muren in het momenteel eerste level.

De map is gewoon kadoek lijkt het. Ik gebruik de laatste drivers van de ATI website :) Zodra ik achter een muur bijv. de binoculairs gebruik kan ik wel over het eiland kijken.

Ik heb de kaart wel ge-softmod naar een 9800xt maar ik heb geen last van artifacts of checkers etc. :) De kaart is ook niet te warm, de game liep pas 2 min. nl. :)
Draai je de rip versie?
Misschien is er iets fout gegaan bij de Uharc, heb anders ook geen idee.
Dat lijkt me het meest logische. Probeer een nieuwe install