Goeidenavond...
Ik heb een probleem bij het starten van mn pc.. sinds vandaag
vanmiddag wou ik hem aanzetten.. je hoort eerst lekker je koelers draaien en je wacht op beeld.. maja.. heb wel 5 minuten gewacht op een beeld maarre er kwam maar geen beeld..
dus ik kijk zo naar mn laad ligtje en die blijft maar lekker vel branden.. geen gerattel van mn hdd of floppy hoor je ookn ie..
hij doet gewoon helemaal nix en er brand alleen een vel rood lampie...
maja.. ik weet niet zekr of het aan mn videokaart ligt want heb hem vannacht nog laten draaien en heb hem vanmorgen nog uit gezet ( toen was is ie dik normaal
).. en er ziteen paar maand oud videokaart in.. 
en jah heb wel naar andere topics gelezen amarre ik kon het nie echt wat vinden..:S dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
al vast bedankt..
Ik heb een probleem bij het starten van mn pc.. sinds vandaag
vanmiddag wou ik hem aanzetten.. je hoort eerst lekker je koelers draaien en je wacht op beeld.. maja.. heb wel 5 minuten gewacht op een beeld maarre er kwam maar geen beeld..
hij doet gewoon helemaal nix en er brand alleen een vel rood lampie...
maja.. ik weet niet zekr of het aan mn videokaart ligt want heb hem vannacht nog laten draaien en heb hem vanmorgen nog uit gezet ( toen was is ie dik normaal
en jah heb wel naar andere topics gelezen amarre ik kon het nie echt wat vinden..:S dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
al vast bedankt..