Toon posts:

Btx mobo in Atx kast, kan dat? Oog op de toekomst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt om een Koolance PC2-650 te gaan kopen maar aangezien ik met deze kast toch minimaal een jaartje of 5 vooruit wil zit ik met het volgende:

Is het mogelijk om in een deze kast die voor Atx standaard is ontworpen een Btx mobo in te zetten? Ik heb gebeld met Koolance en ze wisten het zelf ook niet....

Ik ga er vanuit dat over een jaar of 3 de Btx kast aardig ingeburgerd is (of sla ik de plank helemaal mis).

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 19:25 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Zoek eens de specs op van BTX en kijk of het fysiek gaat...

*hint: op de FP zoeken naar "BTX".

[ Voor 26% gewijzigd door PcDealer op 12-05-2004 19:26 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 21:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Dat gaat niet passen, gezien de andere plaatsing van een hele berg onderdelen :). Zo zitten de geheugensloten een kwartslag gedraaid en bevindt de processor zich niet op dezelfde plaats. Dat betekent dat er andere kasten nodig zijn.

offtopic:
Die kasten zijn overigens nogal schaars...op CeBIT waren er een paar te zien, maar _erg_ weinig naar mijn idee...Intel is er nogal voorstander van, maar AMD zei het aan de moederbordfabrikanten over te laten (logisch, AMD heeft er weinig mee te maken) en die fabrikanten schenen er geen haast mee te hebben :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Ik denk dat het nog een lange tijd duurt voordat BTX eenmaal in de markt is. En waarschijnlijk zullen er ATX én BTX moederborden verkocht blijven worden de komende tijd :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop