Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Harddisk] Die rare zoem

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Op het moment zijn al m'n fans aardig stil, heb nu alleen last van mijn harddisk, hij maakt een soort, je hoe moet je het uitleggen nou ja, hees geluid wat hoger is als de toon van de fans, als ik mn kast dicht doe hoor ik de fans echt bijna niet.. maar die hardisk lijkt net zo hard, ik heb ik de zoek niet echt goede oplossingen gevonden, waarshcijnlijk omdat ik nog niet weet wat ik zoek. iemand een idee, maybe hardisk doe-het-zelf silencer?

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
wat voor een hd?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 16:48

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

dat klinkt als HDD die aan het overlijden is, bij een HDD moet je normaal alleen het ratelen bij lezen en schrijven horen. Dus hdd silencer, tot die hdd het echt begeeft ja.. Ze bestaan wel, soort rubber rekjes waarmee je ze in een 5'25 bay hangt.

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Je zou de harddisk aan elastieken op kunnen hangen, dat schijnt erg veel in geluidsproductie te schelen.

Je kan ook een apparaat als deze bestellen bij alternate: http://www4.alternate.nl/html/nodes_info/azz-14.html

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

zorg maar vast voor een backup van je gegevens, want of dit diskje van jou het nog lang overleeft is de vraag...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Volgens mij niks vreemds als je harde schijf een beetje geluid maakt, zeker niet als hij dat altijd al gedaan heeft. Als je het toch niet vertrouwt, bekijk dan even je SMART status. Als die geen problemen aangeeft, is het waarschijnlijk wel in orde.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

[Search=harddisk stiller]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.