Toon posts:

[Acrobat] PDF -> Doc oid.

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor school moet ik wat jaarverslagen analyseren vergelijken. Nu hebben de meeste bedrijven dat op hun site staan en wel in PDF-formaat. Graag zou ik tabellen, grafieken en tekst willen kopiëren naar een Word-document zodat ik het verder kan bewerken en inpassen.

[Ook heb ik een jaar ongeveer geleden zelf een document in PDF gemaakt en vanwege publicatie met wachtwoord beveiligd, maar nu ik het zelf nodig heb en weer wat moet wijzigen ben ik het paswoord kwijt :( ]

Hoe doe ik dat, want het is beveiligd met een paswoord tegen bewerken :(. Heb het met de Reader en de gewone Acrobat geprobeert maar dat lukt dus niet, iemand een oplossing anders dan screenshots maken en gaan knippen en plakken met Photoshop?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 18:44 ]

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Welke Reader versie heb je? Ik heb een vrij goede knip-plak functie in de reader.

[edit]
fotocamera-icoontje ("momentopname)

[ Voor 23% gewijzigd door Eusebius op 12-05-2004 18:49 ]

==
hoi

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

Verwijderd

Topicstarter
Beiden zijn versie 6. Normaal gesproken is copy-pasten dan ook niet zo'n probleem, echter als ze daartegen zijn beveiligd is dat wat lastiger....

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

en anders [Print screen] & past

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Dit is top :)... nu nog freeware (hoe doet max 11 pagina's in de try-versie)

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
Met het (Linux/unix) tooltje pstoedit kan je een postscript bestand omzetten naar een formaat naar wens. Postscript bestanden kan je maken door af te drukken naar een bestand wanneer je een postscript printer hebt geinstalleerd. Een korte selectie:

psf, ps, ps2ai, magick, idraw, fig, xfig, tgif, gnuplot, tk, hpgl, pic, latex2e, sk, text, java2, java1, dxf, dxf_s, gmfa, gmfb, plot-wmf, plot-pnm, plot-svg.

Afbeeldingen gaan goed via wmf formaat, kan je dan weer editen enzo (erg handig als je er bijvoorbeeld een animatie van wilt maken voor een presentatie). Text kan dus gewoon via de 'text' filter, dat levert simpele text bestanden op.

Als je een voorbeeld van zo'n beveiligd bestand hebt wil ik het wel even proberen, gewoon om te kijken of het kan >:).

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Tabellen uitvergroten en dan prntscrn werkt op zich ook wel aardig.

Er zijn al een aantal van deze crack programma's te vinden in de search (trouwens eigenlijk nooit freeware), maar zie verder dit stukje over omzeilen van beveiligingen :o

Overigens kan je ook gewoon een mailtje naar de bedrijven sturen, best kans dat ze je het graag opsturen. Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.