Toon posts:

Freecom DVD brander + / - RW8J

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb wat probleempjes met mijn DVD brander, en kan er verder niets over vinden op internet. Als ik een CD brand werkt alles helemaal goed, maar als ik een DVD brand geeft ie wel aan "succesfully completed", maar ik kan de DVD alleen lezen in mijn brander (zou kunnen dat mijn CD + DVD speler geen DVD + R aan kan natuurlijk), maar... Ik kan de DVD ook alleen lezen als de DVD al in mijn brander zat tijdens het opstarten !!!

Als ik hem er uit haal, en weer terug plaats loopt mijn volledige PC vast... Verder kan ik de DVD ook niet lezen op mijn laptop, wat het verhaal nog wat minder prettig maakt.

Iemand een idee ??? Er zijn nog geen firmware upgrades uit, ik heb al wel een keer de huidige firmware gedownload en die er overheen geblazen... Heeft ook geen nut :-(

Verwijderd

Denk dat je het beste gewoon terug kunt gaan waar je de DVD brander gekocht hebt, lijkt er heel erg op dat de brander gewoon stuk is

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz... Daar ben ik niet van overtuigd, anders was ie al teruggebracht... Bouw hem anders eerst nog wel in een andere pc. Want, de DVD doet het wel als ik de pc reboot, dus er staat wel degelijk wat op... 2, als ie de DVD verder niet automatisch start ofzo, kan ik wel zien dat er een track op de CD staat met mijn brandprogramma, en alle info over deze track opvragen.
3, Het zou evt. zelfs nog een software probleem kunnen zijn...

3 argumenten waarop de winkel zal zeggen dat het niet aan hen ligt...

De conclusie defect vind ik dus redelijk snel getrokken (niet aanvallend bedoeld ofzo...)

Heeft er verder iemand deze brander ??? En zo ja, hetzelfde probleem, of gehad ???