Deze vraag is misschien wel een hele simpele voor de meeste hier, maar voor mij is het toch nog pittig.
Wat ik met mijn pagina en PHP wil doen kan ook gewoon met HTML, maar ik wil het bewust met PHP
doen omdat ik een beetje met PHP wil oefenen.
Dusssss, hier de vraag
Dit gebruik ik in mijn content pagina.
Met dit <a href="index.php?pagina=route"> als linkje te gebruiken verander er een klein stukje wat
al was ge-include "start.php" in "route.php"
Dat werkt heel leuk, maar nu wil ik een linkje maken naar een pagina waar ook weer zo'n stukje PHP op staat.
Resultaat leid tot dit:

Nu is het zo als je op een van de 4 kleine handschoentjes in het rode gebied drukt, dat er
in het blauwe gebied een groot plaatje van die handschoen met extra info
er onder komt te staan die 4 kleintjes in het rode gebied moeten dan blijven staan.
Als je op 1,2 of 3 in het groene gebied drukt, dan moet alleen het rode gebied veranderen.
En dat lukt me dus niet.
Online voorbeeld
Wat ik met mijn pagina en PHP wil doen kan ook gewoon met HTML, maar ik wil het bewust met PHP
doen omdat ik een beetje met PHP wil oefenen.
Dusssss, hier de vraag
Dit gebruik ik in mijn content pagina.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <?php if(isset($_GET["pagina"])) { include("template/" . $_GET["pagina"] . ".php"); } else { include ("template/start.php"); } ?> |
Met dit <a href="index.php?pagina=route"> als linkje te gebruiken verander er een klein stukje wat
al was ge-include "start.php" in "route.php"
Dat werkt heel leuk, maar nu wil ik een linkje maken naar een pagina waar ook weer zo'n stukje PHP op staat.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <?php <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <th width="80" height="482" scope="col"> <?php if(isset($_GET["info"])) { include("" . $_GET["info"] . ".php"); } else { include ("template/leer-1tm4.php"); } ?> </th> <th width="10" scope="col"></th> <th width="400" valign="top" scope="col"> <?php if(isset($_GET["product"])) { include("" . $_GET["product"] . ".php"); } else { include ("template/10.120.php"); } ?></th> </tr> </table> ?> |
Resultaat leid tot dit:

Nu is het zo als je op een van de 4 kleine handschoentjes in het rode gebied drukt, dat er
in het blauwe gebied een groot plaatje van die handschoen met extra info
er onder komt te staan die 4 kleintjes in het rode gebied moeten dan blijven staan.
Als je op 1,2 of 3 in het groene gebied drukt, dan moet alleen het rode gebied veranderen.
En dat lukt me dus niet.
Online voorbeeld