Problemen met USB

Pagina: 1
Acties:

• koenevers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-04-2021
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn USB poorten op mijn pc (usb 1, vast op het moederbord).

Ik heb een Sitecom USB Bluetooth adapter gekocht en geinstalleerd. Dit werkt perfect, tot het moment dat ik mijn pc UIT zet en daarna weer opnieuw opstart. Ik krijg dan de melding "nieuwe hardware gevonden" en moet vervolgens de USB adapter opnieuw installeren.

Als ik mijn pc gewoon opnieuw opstart via windows heb ik dit probleem niet, slechts alleen als ik de power knop gebruik.

Wat kan hier het probleem zijn? Ik heb ook een memory stick aan mijn pc hangen, die het altijd zonder problemen doet.

Bedankt.

Koen Evers

Verwijderd

tjahh.. ik ken het probleem met een externe harde schijf die doet precies hetzelfde..

heb je vaker problemen gehad met je USB poorten? :/

• koenevers
Nee. Ik vind het vreemd dat ik mijn memory stick dan wel normaal kan gebruiken

Verwijderd

tjah.. dat is idd gaar... uhmmz.. normaal mag hij wel een melding geven, maar niet elke keer de nieuwe hardware vinden, ik zou eerder denken dat het hardwarematig fout is. bijvoorbeeld de kabel van je usb adapter..?

• koenevers
Heb nu een nieuwe pc aangeschaft, en nog steeds had ik hetzelfde probleem. Ben toen aan het mailen gegaan met Sitecom. Zij vertelden mij dat het apparaat waarschijnlijk defect is. Heb deze toen bij de telefoonzaak omgeruild en inderdaad...het probleem is verholpen.

Bedankt voor jullie reacties,

Koen Evers