Is er soms een alternatief voor MSN sniffer? Het progje kan de andere mensen op het netwerk bekijken. Bij mij lukt dit helaas niet en ziet hij alleen maar mijn pc
Verwijderd
Jonge zoek zelf ff... wij gotters houden ons niet bezig met dergelijke spionage praktijkenVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 16:39:
Is er soms een alternatief voor MSN sniffer? Het progje kan de andere mensen op het netwerk bekijken. Bij mij lukt dit helaas niet en ziet hij alleen maar mijn pc
Toch??
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 16:43 ]
het gaan om te testen, want ik heb andere programma's om de poorten enzo te scannen, en die werkte niet, dus wou ik MSN sniffer proberen om te kijken of als het daar werktte, maar bij geen enkel progje werkt het om de andere pc's te zien
Heb al firewalls uitgezet enzo...
Verwijderd
Afhankelijk van wat je hebt draaien, kan je inderdaad alleen jezelf zien of het gehele netwerk. Best leuk om te zien wat de directeur allemaal aan zijn vrouw mailt. Maar ja, zolang je de privacy-policy maar op het netwerk bekend maakt, is er niks illegaals aan.
Vraag het de andere mensen anders gewoon
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()