Toon posts:

MSN sniffer alternatief

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er soms een alternatief voor MSN sniffer? Het progje kan de andere mensen op het netwerk bekijken. Bij mij lukt dit helaas niet en ziet hij alleen maar mijn pc

Verwijderd

Waarom zou je willen weten wat andere mensen allemaal typen? Dat is toch prive?? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 16:39:
Is er soms een alternatief voor MSN sniffer? Het progje kan de andere mensen op het netwerk bekijken. Bij mij lukt dit helaas niet en ziet hij alleen maar mijn pc
Jonge zoek zelf ff... wij gotters houden ons niet bezig met dergelijke spionage praktijken O-)

Toch?? :X ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 16:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
het gaan om te testen, want ik heb andere programma's om de poorten enzo te scannen, en die werkte niet, dus wou ik MSN sniffer proberen om te kijken of als het daar werktte, maar bij geen enkel progje werkt het om de andere pc's te zien :? Heb al firewalls uitgezet enzo...

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Poorten scannen is niet hetzelfde als sniffen..

Verwijderd

Afhankelijk van wat je hebt draaien, kan je inderdaad alleen jezelf zien of het gehele netwerk. Best leuk om te zien wat de directeur allemaal aan zijn vrouw mailt. Maar ja, zolang je de privacy-policy maar op het netwerk bekend maakt, is er niks illegaals aan.

Verwijderd

En pingen wil wel? :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Vraag het de andere mensen anders gewoon :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.