Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een grotere sd card geplaatst,tomtom er op gezet.
card geeft aan 62 mb gebruikt maar kan tomtom niet starten/openen
geeft geen foutmelding,lijkt alsof het gewoon herkent wordt.
het is een thungstent3 (week oud) sd512,tomtom 3 heb ik er op gezet.heeft geen oudere versie van tomtom op gestaan.

kan wel kaart"lezen" zie dat er iets van 62mb op staat maar kan er niet in komen !! code is wel gelukt

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 18:18 ]

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:12
Wat voor foutmelding geeft ie? Welke tomtom versie?
Enz. enz.

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 16:26:
ik heb een grotere sd card geplaatst,tomtom er op gezet.
card geeft aan 62 mb gebruikt maar kan tomtom niet starten/openen
Geweldige startpost ! Probeer het aub wat uitgebreider ...

-

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoals al gezegd: Geweldige startpost.

Geef eens wat meer info, hoe groot is je nieuwe SD-kaart, welk OS gebruik je op je PDA, welke versie van Tomtom, heb je een oudere versie van tomtom geinstalleerd gehad enz.

Allemaal dingen die je zelf al had kunnen bedenken die evt. nodig zouden zijn voor een oplossing te bedenken.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

de meest belangrijke vraag, is die wel legaal

want zonder geactiveerd werkt die zeker niet

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Het antwoord is heel simpel.

Palm Tungsten T3 is geen PocketPC.

Tomtom Navigator 3 is voor PocketPC.

Volgende keer wel zelf eerst onderzoek doen voordat je dingen gaat downloaden he. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Stereotomy op 12-05-2004 18:06 ]

Alors.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Stereotomy schreef op 12 mei 2004 @ 18:04:
Het antwoord is heel simpel.

Palm Tungsten T3 != PocketPC.

Tomtom Navigator 3 is voor PocketPC.

Volgende keer wel zelf eerst onderzoek doen voordat je dingen gaat downloaden he. ;)
Volgende keer zelf onderzoek doen voordat je dingen gaat blaten, er is wel een TomTom3 versie voor de Tungsten T3 ;)

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Sick Nick schreef op 12 mei 2004 @ 18:06:
[...]

Volgende keer zelf onderzoek doen voordat je dingen gaat blaten, er is wel een TomTom3 versie voor de Tungsten T3 ;)
Dat heet geen TomTom Navigator 3. Dat heet doodgewoon TomTom Navigator for PalmOS, aangezien er geen eerdere versies van Tomtom navigator voor PalmOS waren. Aangezien TS het duidelijk over versie 3 heeft....

http://www.tomtom.com/pro...cts.php?ID=234&Language=5

Dus, dat was wel degelijk constructief geblaat mijnerzijds, en graag dus het verzoek om de volgende keer aan je eigen aanbevelingen te voldoen. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Stereotomy op 12-05-2004 18:11 ]

Alors.

Verwijderd

Op pocketpc is het zo dat tomtom niet start als hij geen kaarten kan vinden (ook zonder foutmelding). Kan je wel wel met 'verkenner' (of hoe dat ook heet op Palm ;) ) wel op je SD kaart kijken (ik neem aan dat je daar de kaart geinstalleerd hebt :+ ). Als je hem niet ziet zijn waarschijnlijk de contacten niet schoon van de SD kaart.

Misschien heb je er wat aan ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

In de topicstart kom ik nul eigen inzet tegen, om erachter te komen wat precies het probleem is. Vandaar dat ik deze dicht doe. Topicstarter: lees nog even de algemene faq inzake topicstarts door, bovenaan beeld :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.