Beste Soundcard met EAX en A3D op t moment?

Pagina: 1
Acties:

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-05 22:23
Ik ben van plan om een nieuwe soundcard te kopen.
Ik dacht zelf aan een Monster MX300.
Maar ik weet het allemaal niet zeker meer omdat er nu zoveel soundcards zijn.
Ik wou graag jullie mening over de beste soundcard die er is op het moment.
De soundcard moet EAX en A3D hebben.

Bedankt alvast

MzzL

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Alles met de vortex2 chip.

Ik heb zelf de xitel storm platinum (net als heel veel tweakers hier) en die bevalt me perfect.
Ik denk niet dat er onderling veel verschil is (behalve dan de forcefeedback koptelefoon :))

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Martijn
  • Laatst online: 19:40
Vince, is dat cool zo'n Force Feedback koptelefoon. Wat doet dat ding nou eigenlijk, ga ie op je kop staan trillen of wat... :)

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Er zijn geen kaarten die EAX en A3D2.0 ondersteunen, alleen EAX en A3D1.0, en dan ook nog softwarematig :(
Een VortexII zou idd een goede keus zijn, hardwarematige ondersteuning van A3D2.0, en beta ondersteuning voor EAX (eigenlijk wel overbodig, als je A3D gehoord hebt wil je geen EAX meer)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Correctie: de officiele drivers van Aureal, die zowel A3D 3.0 en EAX ondersteunen zijn sinds 17 februari uit. Is hier bij Tweakers gemeld.

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Zo'n koptelefoon is erg grappig. Vooral de eerste keer. Heb hem daarna nooit meer gebruikt...

Het idee is erg grappig, dat je hoofd gaat trillen bij lage tonen. Maar ik heb NOOIT een koptelefoon op tijdens het spelen dus ik weet niet hoe het is tijdens een spelletje.

Je moet het volgens mij zien als een leuk extraatje :) Niet meer, niet minder

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• paulh
  • Laatst online: 22-06 15:30
He vince bij mij precies hetzelfde ik gebruik die kop telefoon ook nooit meer (veel te groot).

Ik zou alleen geen vortex kaart kopen als je een bp6 hebt ... ik krijg dat kreng onder w2000/NT nog wel aan de praat maar doet het maar een paar minuten (Drivers kunnen zeker niet met SMP overweg ?). Onder w98 nog geen problemen gehad.

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

Pagina: 1