Toon posts:

[SOF2] crouch+Leun+move probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje bij SOF2.
Het volgende is het geval.

Als ik sta en naar rechts leun, dan kan ik ook tegelijkertijd nog gewoon naar recht "lopen, alsmede achteruit "lopen" zodat ik snel om een hoek kan kijken en weer terug kan. :)

Nu is het geval dat als ik crouch EN naar recht leun, dan kan ik dus niet meer naar rechts bewegen, maar wel naar links (achter)
Als ik naar links leun, met crouch dan kan ik weer niet naar links moven, en wel naar rechts. 8)7

Toch weet ik dat het kan want ik zie het menig ander ook doen.
misschien een speciale bind.

Weet iemand waardoor dit komt. :? :? Ik snap er nl niets van.

PS: crouch is gebind onder ALT

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-01 14:35

evaarties

Powerball @ 12.582

Misschien ligt het aan je toetsenbord, dat hij met bepaalde combinatie van toetsen er slechts 2 of 3 aankan. Dat heb ik zelf ook met een Microsoft Natural MultimediaKeyboard.

Verwijderd

ligt waarschijnlijk idd aan het toetsen bord. Heb je extra software geinstalleerd voor je toetsenbord? Zo ja, haal deze eraf en probeer het met de standaard keyboard drivers van windows. Heb je geen extra software geinstalleerd wil het nog wel eens werken als je de site van de fabrikant bezoekt en daar es zoekt voor software die wel nieuwe games en meerdere toetsen ondersteund.

• hemz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
Heb je dit op een andere pc geprobeerd?
Het is ook mogelijk dat de move niet mogelijk is omdat je crouch doet?

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
Ligt idd hoogstwaarschijnlijk aan je toetsenbord. (en dus niet aan software, is gewoon hard-wired)
Je kunt het zo testen: druk eerst een heleboel toetsen tegelijk in en houd deze even ingedrukt. Je hoort nu als het goed is een piep over je pc-speaker, dit geeft aan dat hij het niet meer bijhoudt.
Houd nu de toetsencombinatie die je beschrijft even vast, als je nu ook die piep hoort ligt het dus 100 % zeker aan je tobo.

Verwijderd

Topicstarter
Heb idd wel die wireless multimedia zooi van MS, maar zoals ik al zei werkt het niet als ik DEZELFDE kant op wil moven als dat ik leun.

Dus als ik naar rechts leun met crouch dan kan ik wel naar links moven.
Hierdoor denk ik zelf dat het niet aan het toestenboard ligt, want het zijn evenveel toesten en dezelfde toesten combinaties.

Het blijft een moeilijke :X

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-01 14:35

evaarties

Powerball @ 12.582

Op mijn Microsoft toetsenbord kan ik op bepaalde plekken maar 2 /3 toetsen tegelijk indrukken en op andere plekken 4/5. Dus het ligt toch echt aan je toetsenbord denk ik. (Bij mij kan ALT+Q+A niet tegelijk worden ingedrukt.. maar ALT+Q+W+D weer wel. Zal net aan de printbanen liggen.)

Verwijderd

Topicstarter
Okee, het is het proberen waard ........

Ik wil het zoiezo gaan oplossen door een crouch-lock bind te maken zodat ik niet 3 toetsen tegelijkertijd hoef in te drukken, want dat is nou ook niet echt een soepele houding.

Thanx anywayz.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 16:16 ]

Verwijderd

komt tie nu mee...

Verwijderd

Hmm... nou ben ik toch wel benieuwd naar evt. oplossingen (behalve keys binden) Ik word soms behoorlijk gefrustreerd als mijn 'coole moves' :p niet juist worden uitgevoerd.

Verwijderd

Topicstarter
:P Tja, wou de lock binding toch wel hebben maar is ook niet altijd handig in snelle situaties. En daarnaast ben ik vaak te gehaast met opstarten van SOF dat ik vergeet de code aan mijn config toe te voegen 8)7

Verder was het idd de combinatie van toetsen die het 'm deden. Daarom heb ik nu crouch onder de spatie gedaan. Het was wel ff wennen in het begin, omdat ik altijd een andere binding onder spatie had, maar ben er wel aan gewend denk ik :)

Thanx all.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 10:46 ]

Pagina: 1