Toon posts:

[Majordomo] Header veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben bezig met het opzetten van een e-mail lijst waarin gebruiker zijn opgenomen. Tot zo ver lukt dit allemaal prima. Nu wil ik doormiddel van config [lijst] [wachtwoord] en newconfig [lijst] [wachtwoord] de configuratie van deze mailinglijst veranderen.

Wanneer een lid wil gaan reageren op een ontvangen e-mail bericht van deze lijst doormiddel op de knop reply-all te drukken komt het e-mail adres van de verstuurder en het email adres van de lijst in aan te staan. Het gevolg is dat de gene die is begonnen met de mail de reactie 2 x krijgt (beetje lastig allemaal uit te leggen maar ik hoop dat het zo duidelijk is)

Is er een manier wanneer de op de knop reply-all drukt alleen het e-mail adres van de lijst krijgt, ik denk dat ik iets moet veranderen in de header van het e-mail bericht maar weet niet precies hoe.

Bedankt!

Versie Majordomo is 1.94.4

Ik heb hier op een pagina engelse uitleg gevonden:
To send it to only the originator of the message, use your mail program's "Reply" function.

To send it to the entire list (and the originator), use your mail program's "Reply All" function. If you don't want an additional copy to go to the originator, you will have to manually edit their name out of the "To:" header when you compose your reply.

Ik wil dus voor elkaar krijgen dat ze niet handmatig de originator te hoeven verwijderen zodat hij geen extra kopie krijgt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 16:05 ]