Toon posts:

[Word] Paginanummering

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over Word. Ik moet namelijk de apginanummering doen starten vanaf pagina 3. Maar de paginanummering staat in de voettekst.

Ik moet ook rond blad 17 of 18 de nummering opnieuw beginne vanan 1..

Ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Iemand een idee?

Alvast bedankt _/-\o_

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je moet sectie-einde invoegen. Bij een nieuwe sectie kun je je kop en voettekst veranderen t.o.v. de vorige sectie. Ook de pagina nummering kun je veranderen.

Gebruik ik zelf weleens voor bijvoorbeeld werkstukken waarbij ik mijn titelpagina en inhoudsopgave niet genummerd wil hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Euh, die sectie kan ik make en ervoor zorge dat de paginanummering 1 weergeeft op pagina 3 maar het aantal pagin's laat hij nog altijd hetzelfde (=> hij telt er de inhoudsopgave en het voorblad nog altijd bij). En hij geeft de voettekst ook ngoaltijd weer op pagina 1 en 2.

Alvast bedankt

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 23:38

Dommel

Professioneel Software Sloper

Als je de sectie eindes gemaakt hebt de optie same as previous uitschakelen (op de werkbalk het derde vierde icoontje van rechts aanklikken) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dommel op 12-05-2004 15:47 . Reden: even het juiste nummertje neerzetten :P ]

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik moet beginne toegeven dak het gelijk nie echt kan. Op welke werkbalk :? :?

Koppeling aan vorige ? Dan wordt het voorblad en de inhoudstabel tot het aantal paginas bij geteld..

EDIT: Nu versta ik het. Merci

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 16:10 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 15:51:
Oke, ik moet beginne toegeven dak het gelijk nie echt kan. Op welke werkbalk :? :?

Koppeling aan vorige ? Dan wordt het voorblad en de inhoudstabel tot het aantal paginas bij geteld..
Misschien kun je eens een spoedcursus Nederlands doen alvorens te beginnen met een werkstuk in Word.

Als ik het goed begrijp heb je een paginanummering die ook het totaal aantal pagina's weergeeft? Dus zeg maar p1 van 15, p2 van 15 enz. enz. Het totaal aantal pagina's veranderd er natuurlijk niet door.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 23:38

Dommel

Professioneel Software Sloper

Even een stomme vraag om te zien of ik je originele vraag begrijp:

Je hebt een voorblad, een inhoudsopgave, en dan de rest van je verslag.
Voorblad en inhoudsopgave moeten zonder nummering en zonder kop- en voettekst. Tekst moet beginnen met nummeren bij 1 en vanaf pagina 17 of 18 moet dat wederom gebeuren. Klopt dat :?

Zo ja dan maak je een aparte sectie voor je voorblad en inhoudsopgave, zonder kop- voettekst en zonder nummering. Vervolgens maak je een sectie waar je eerste reeks pagina's met tekst laat nummeren en die kun je een aparte kop- en voettekst meegeven. Vervolgens nog een derde stuk waarbij je die instellingen ook zo zet.
Op welke werkbalk :? :?
Op de werkbalk die tevoorschijn komt wanneer je Beeld -> Kop- en voettekst kiest (Engelse versie View -> Header and Footer) :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Pagina: 1