Toon posts:

[Access] Software pakket label-printing

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-Tweakers,

Ik ben op zoek naar een software pakket voor een label-printer (voor label-printing in het magazijn bij het bedrijf waar ik werk), dat aan de volgende eisen moet voldoen :

- Dit pakket moet data uit een Access database kunnen uitlezen.
- Het pakket moet bepaalde selecties moeten kunnen maken in deze database (selecteren wat te printen bijvoorbeeld), en men moet de grootte van de text die geprint wordt, in kunnen stellen. Nu zijn de labels nogal slecht leesbaar, vandaar dat het instellen van de grootte van het lettertype noodzakelijk is gebleken.

Mijn vraag is dus : Is er een dergelijk pakket verkrijgbaar (de prijs is geen punt, evenals het type printer) ? En heeft er misschien iemand ervaringen mee ?

Alvast bedankt voor de eventuele moeite die gestoken is om mijn vraag te beantwoorden.

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-05 14:28

koli-man

Bartender!!!!

Volgens mij kan het met List & Label, Crystal Reports enz...
Zit er geen software bij de labelprinter die je hebt?

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:15

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je kan in Access een rapport maken wat qua afmetingen overeenkomt met een label. Ik neem aan dat er een gewone standaard printer driver bij zit?

Lijkt me makkelijker om je Access db aan te passen dan om er nog een ander pakket bij te gaan gebruiken.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Wtf heeft dit met Programming & Webscripting van doen behalve dat er ergens in de verte een database bij genoemd wordt? :?

Programming & Webscripting gaat over programmeren, niet over het zoeken van kant-en-klare softwarepakketten. Softwarepakketten zoeken kun je beter dit forum voor gebruiken.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.